شماره 90 بر تن مهاجم جدید سرخ‌ها /گادوین منشا: احساس خوبی از پیوستن به پرسپولیس دارم

شماره 90 بر تن مهاجم جدید سرخ‌ها /گادوین منشا: احساس خوبی از پیوستن به پرسپولیس دارم

مهاجم جدید پرسپولیس گفت: من بهترین کار و بهترین تلاشم را انجام می‌دهم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، گادوین منشا بعد از حضورش در باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه صحبتی با هواداران دارد گفت: من بهترین کار و بهترین تلاشم را انجام می‌دهم. از همه هواداران تشکر می‌کنم که تیم خود را حمایت می‌کنند. به زودی آنها را خواهم دید و با هم صحبت می‌کنیم تا آشنا شویم.

 منشا همچنین اعلام کرد قراردادم دو ساله هست و برای حضور در پرسپولیس شماره 90 را بر تن می‌‌کند.

منشا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی