اعتراض جدی پرسپولیس در جلسه 100 دقیقه‌ای/طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان خالی می‌ماند

اعتراض جدی پرسپولیس در جلسه 100 دقیقه‌ای/طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان خالی می‌ماند

جلسه مدیران و هماهنگی پیش از بازی که شنبه شب انجام شد، بیش از 100 دقیقه به طول انجامید که با اعتراض جدی نمایندگان باشگاه پرسپولیس نسبت به شرایط پیش آمده همراه بود. 

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست مدیران و هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس - سپاهان شب گذشته با حضور نمایندگان سازمان لیگ، هیات فوتبال اصفهان، نمایندگان دو باشگاه و عوامل برگزاری مسابقه برگزار شد. این جلسه با توجه به اهمیت مباحث مطرح شده بیش از 100 دقیقه به طول انجامید در حالیکه چنین نشست‌هایی ظرف 30 تا 40 دقیقه به پایان می‌رسد. 


نماینده باشگاه پرسپولیس درباره این جلسه گفت: طبیعی است که امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، مهمترین بحث ما بود. در تمام دنیا همین است. امنیت یک مسابقه مقدم بر همه چیز است. ما از زمان ورود به اصفهان شرایط مناسبی را پشت سر نگذاشتیم و اگر از همین حالا هم هیچ اتفاق خاصی روی ندهد باز هم شرایط عادلانه‌ای حاکم نبود. خواسته ما قبل از هر چیز این بود که به هر ترتیبی که خودشان می‌دانند امنیت و آرامش کامل بازیکنان ما در ساعات باقیمانده اقامت در هتل، انتقال از هتل به ورزشگاه، داخل ورزشگاه از لحظه ورود تا خروج و انتقال از ورزشگاه تا فرودگاه تامین باشد. نمایندگان محترم نیروی انتظامی و یگان ویژه هم قول مساعد دادند که با اتخاذ تدابیر لازم و در نظر گرفتن اسکورت در اطراف اتوبوس، امنیت لازم برقرار خواهد بود.


همچنین در جلسه هماهنگی که شب گذشته انجام شد، اعلام گردید که طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای بازی امروز هم پذیرای تماشاگران نخواهد بود و به این ترتیب از ظرفیت 40 هزار نفری استفاده خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه سکوی پشت نیمکت پرسپولیس حائز ظرفیت کافی برای استقرار سهمیه هواداران پرسپولیس نخواهد بود، جایگاه دیگری برای ایشان در نظر گرفته شده است. همچنین تدارک لازم دیده خواهد شد تا امنیت برای نیمکت و هواداران پرسپولیس فراهم باشد. در این جلسه هماهنگی رنگ لباس دو تیم که مشخص است مورد تاکید قرار گرفت. دروازه‌بان‌های پرسپولیس و سپاهان هم به ترتیب طوسی و سبز می پوشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی