وحید هاشمیان اسطوره پرسپولیسی گزینه تاج برای مربیگری تیم المپیک/کی روش اجازه ورود هلی کوپتر را صادر می کند؟

وحید هاشمیان اسطوره پرسپولیسی گزینه تاج برای مربیگری تیم المپیک/کی روش اجازه ورود هلی کوپتر را صادر می کند؟

چندی پیش کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال مسوولیت انتخاب سرمربی تیم المپیک را به مهدی تاج واگذار کرد تا این فدراسیون درباره کادر فنی جدید این تیم تصمیم گیری لازم را انجام دهد.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهدی تاج پس از دریافت نامه کیومرث هاشمی با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشورت کرد تا در این باره نظر آنها را جویا شوند که آنها با بررسی اتفاقات سال های اخیر به وی پیشنهاد دادند با مشورت سرمربی تیم ملی بزرگسالان گزینه مربیگری تیم المپیک معرفی شود.
هرچند در این مدت مهدی تاج زمان لازم برای انتخاب سرمربی تیم المپیک را نداشت و به دلیل مسائل کلان تر پیگیر حل و فصل مشکلات کارلوس کی روش بود اما حالا شنیده می شود تاج قصد دارد در نخستین جلسه با کارلوس کی روش در ارتباط با حضور وحید هاشمیان با کی روش مذاکره جدی داشته باشد.
منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال مدعی شدند از آنجا که مهدی تاج علاقمند به حضور مهره های جوان و با انگیزه در کادر فنی و مدیریتی فوتبال ایران است به احتمال زیاد شانس حضور هاشمیان در این مسوولیت بسیار بالاست مگر اینکه کارلوس کی روش ساز مخالف بزند که با در نظر گرفتن حمایت‌های وحید هاشمیان از عملکرد سرمربی پرتغالی تیم ملی بسیار بعید است که کی روش مخالفت جدی با این تصمیم داشته باشد.
وحید هاشمیان پیش از شروع فصل از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد مربیگری داشت اما بنا به دلایلی که هرگز بیان نشد از پذیرش مسوولیت فنی سرباز زد .
شایعاتی وجود دارد که رئیس فدراسیون به هاشمیان پیغام داده فعلا به هیچ کسی قول ندهد تا او تصمیم گیری نهایی درباره حضور وی در کادر فنی تیم المپیک را نهایی کند.

تیم المپیک

مربی

وحید هاشمیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی