تاکید برانکو  به همراهی یک گزارشگر- خبرنگار در برنامه های کیروش علیه پرسپولیس او کیست؟

تاکید برانکو به همراهی یک گزارشگر- خبرنگار در برنامه های کیروش علیه پرسپولیس او کیست؟

شنیده می شود  تا زمانی که برخی از افراد در فوتبال حضور دارند و در سمت های مختلف این فدراسیون عریض و طویل فوتبال مشغول باشند، کاپیتان اول پرسپولیس باید خواب حضور دوباره در تیم ملی را ببیند!

اختصاصی پیروزی دیلی؛ این روزها در لابه لای صفحات روزنامه ها، خبرگزاری ها و کانال ها و صفحات اجتماعی و در روزهایی که تب و تاب جام جهانی تمام دنیا را فراگرفته است و هنوز هم دنیا در تب هیجان مستطیل سبز می سوزد،‌ خبر مشترکی و تکراری نگاه ها دوباره به خود معطوف کرده است. جدال لفظی و رسانه ای بین کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی با برانکو سرمربی پرسپولیس که از مدت ها قبل کلید زده شده بود و این روزها به اوج خود رسیده تا دو طرف با مصاحبه علیه هم این دور تسلسل ادامه دهند و در این بین مشخص نیست که این موضوع تا کی و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا بالاخره روزی فرا می رسد که این دو نفر پرچم های سفیدشان را روبروی هم بالات ببرند یا نه؟


درمیان هجمه مصاحبه هایی که این روزها از سوی این دو چهره نام آشنا در فوتبال ایران دیده می شود، نکات و به قول معروف اشاراتی دیده می شود که شاید در لابه لای حجم بالای این مصاحبه ها گم شده است! مساله ای که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد!
برانکو ایوانکویچ  در یکی از این گفتگوها و در پاسخ به  خبرنگار یورونیوز  گفت: من نمی‌دانم موضوع چی هست؟ منظور شما همان شخصی است که می‌خواهد مرا از ایران و پرسپولیس اخراج کند. ایشان و رفیق خبرنگارش؟
یا در مصاحبه دیگری از قول سرمربی سرخ ها اظهار نظر دیگری را از پروفسور می خوانیم؛ برانکو در ارتباط با این مساله که فکر نمی‌کند بعد از حضور موفق ایران در جام جهانی دعوای او و کیروش می‌تواند به ضرر فوتبال ایران باشد گفت : من به هیچ کس مشکل ندارم و نمی‌دانم چرا این سوالات را از من می‌پرسید، از ... بپرسید او همه چیز را می‌داند.


این نکته از مصاحبه های برانکو با رسانه های مختلف می تواند جالب توجه باشد. این حرف ها و به اصطلاح کدهایی که برانکو در مصاحبه هایش در برابر هجمه های تند و تیز سرمربی همیشه عصبانی و دلخور تیم ملی اشاره ای به نیروهایی خارج از فدراسیون فوتبال دارد که به نوعی برنامه ها و کارهایش در تیم ملی همراهی می کند، کسی که این قدرت را دارد که اذهان عمومی را تحت تاثیر خود قرار دارد و حتی به کارلوس کیروش در اجرای برنامه های مدنظرش مشاوره بدهد!


یکی از نزدیکان برانکو که اتفاقا شناخت خوبی از فوتبال و پشت پرده های موجود در آن دارد، به نوعی این مساله را تایید می کند و معتقد است که او به طور کامل حتی در برخی از انتخابات بازیکنان سرمربی پرتغالی تبار تیم ملی توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند. کسی که با استفاده از تربیون پرقدرت یک رسانی پرمخاطب توانسته جایگاه مورد اعتمادی را نزد مرد موزابیکی تیم ملی به دست آورد!

چرا سید جلال به تیم ملی دعوت شد و خط خورد؟ می گویند تا زمانی که برخی از افراد در فوتبال حضور دارند و در سمت های مختلف این فدراسیون عریض و طویل فوتبال مشغول باشند، کاپیتان اول پرسپولیس باید خواب حضور دوباره در تیم ملی را ببیند. می گویند سینه سید جلال و برخی دیگر از بازیکنان که از حمایت آقای گزارشگر محروم مانده اند، پر است اما هنوز کسی این رازهای مگوی را بر زبان نرانده است! نمی دانیم این زمان کی فرا می رسد اما به طور قطع ایمان داریم عدالت بالاخره اجرا خواهد شد!


سمیه قدیری

الحب :
۱۰ تیر ۹۷
شما هم چند تا مزدور استقلالی أین روزنامه میگردانید اگر پرسپولیسی بودید با هواداران روراست باشین و بگین فردوسی پور یا همان کیروشی پوره و میدانم أین نظر چاپهم نمیکنین
Behnam :
۱۰ تیر ۹۷
فردوسی پور؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی