مسعود شجاعی: هیچ رکوردی بهتر از لبخند مردم ایران نیست

مسعود شجاعی: هیچ رکوردی بهتر از لبخند مردم ایران نیست

 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ضمن تشکر از حمایت هواداران گفت: هیچ رکوردی برای من بهتر از لبخندی نیست که بر لب مردم می نشیند.

به گزارش  پیروزی دیلی به نقل از وب سایت نود، مسعود شجاعی که سابقه بازی در تیم های نفت مسجدسلیمان، سایپا، اوساسونا، لاس پالماس و آ ا ک یونان را دارد، تنها بازیکن ایرانی است که سابقه سه دوره حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی را دارد. وی در این دوره از مسابقات کاپیتان تیم ملی ایران بود اما تنها در بازی با مراکش به میدان رفت و در بازی با اسپانیا و پرتغال فرصت بازی پیدا نکرد. با این حال در بازگشت به ایران مورد استقبال هواداران فوتبال قرار گرفت. 


 فکر می‌کردید در جام جهانی اینقدر خوب ظاهر شوید که تقریبا اکثر کارشناسان مجبور به تعریف و تمجید تیم شوند؟


 از این اتفاق خیلی خوشحالم که توانستیم مزد زحمات کامل خود را بگیریم. برای تیم شدنمان مدتهاست تلاش کرده بودیم. مهمترین موضوع هم یکدل بودن اعضای تیم ملی است که توانستیم به آن هم برسیم.


- استقبال زیادی هم هنگام بازگشت‌تان در فرودگاه از شما شد؟ 

* آنها ما را مثل همیشه شرمنده کردند. به پشتوانه آنها به این جایگاه رسیدیم. از آنها ممنونم. هر کاری کنیم برای آنها کم است. در تمام این بازی ها فقط فکر آنها بودیم تا بتوانیم حالشان را خوب کنیم.


 - فکر می کنید این روند در تیم ملی ادامه داشته باشد؟ 

* هر کاری نیازمند تمرین است. در تمام این روزها که در اردو بودیم لحظه ای نبود که بخواهیم غفلت کنیم. خیلی اوقات می شد که ساعت ها آنالیز و تمرین را پشت سر می گذاشتیم. کادرفنی هم همینطور بود. خیلی تلاش کردند تا بتوانیم روند خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم این اتفاق با حمایت تمام ارکان فوتبال ادامه داشته باشد... ما یک خانواده بودیم که نتیجه گرفتیم و موفق شدیم. بازیکنان تیم ملی عضوی از خانواده فوتبالی ایران بودند.


با حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رکورد زدید و تنها فوتبالیست ایرانی شدید که در سه جام جهانی حضور داشته است. 

* شما لطف دارید. اما من اسمش را رکورد نمی گذارم. دوست داشتم در جام جهانی حداقل یک بازی را ببریم که همین امر هم اتفاق افتاد. بقیه مسائل مربوط به آمار است و به تاریخ می پیوندد. بهتر از لبخندهای مردم ایران چیز دیگری نیست. هرچه داریم از آنهاست.

تیم ملی فوتبال ایران

مسعود شجاعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی