رقم‌های عجیب در افشاگری افتخاری؛ ۱۸ میلیارد معادل با بودجه یک فصل یک تیم لیگ برتری برای ۴ نفر!

رقم‌های عجیب در افشاگری افتخاری؛ ۱۸ میلیارد معادل با بودجه یک فصل یک تیم لیگ برتری برای ۴ نفر!

 ۱۸ میلیارد برای ۴ نفر، کابوسی بود که مدیرعامل استقلال را پیش از شروع فصل به خانه فرستاد.


به گزارش  پیروزی دیلی وله نقل از نود، مصاحبه رضا افتخاری بعد استعفا از استقلال، پشت پرده‌های جدیدی از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه را رونمایی کرد. افتخاری درباره چند بازیکن و قیمت درخواستی آن‌ها حرف زد گفت فشار مداوم هواداران، به آن‌ها اجازه داد قیمت‌شان را چند برابر کنند. اولین نفری که افتخاری درباره او صحبت کرد، مجید حسینی بود. بازیکنی که بعد از جام جهانی، انتظار داشت قرارداد ۸۰۰ میلیونی‌اش به بیش از ۲ میلیارد برسد: «ایشان با ما قرارداد دوساله دارد و فکر کنم ۸۰۰ میلیون تومان قراردادش است. من به او گفتم با توجه به این که شما اکنون حسینی سابق نیستی و رشد کردی و البته این رشد را هم مدیون باشگاه استقلال هستی، من کمک می‌کنم امسال قراردادت اضافه شود. گفت چه قدر اضافه می‌کنید و گفتم دو برابر می‌کنم که گفت نه کم است. گفتم باشد و یک مقدار دیگر هم اضافه می‌کنم.» بر اساس صحبت‌های افتخاری، قرار بوده قرارداد جدید حسینی برای یک فصل حداقل ۲ میلیارد تومان باشد.

دومین نفر، مامه تیام بود که برای یک نیم فصل ۵۰۰ هزار دلار می‌خواست: «مدیر برنامه تیام می‌آید و می‌گوید اگر می‌خواهید تیام در تیم بماند باید پانصد هزار دلار روی میز بگذارید. فکر کردی با بچه طرف هستید؟ بگذارید هوادار به من فحش بدهد اما من از پول بیت‌المال این هزینه‌ها را نمی‌کنم. این مردم به نان شب خود محتاج هستند. من چرا باید به این‌ها پول مفت بدهم که چی؟» با احتساب دلار آزاد، قرارداد تیام برای یک نیم فصل بیشتر از ۴ میلیارد و در صورتی که او راضی شود تا پایان فصل بماند، ۸ میلیارد تومان خواهد شد.

بالا رفتن قیمت تیام، قیمت جپاروف را هم افزایش داده بود: «جپارف دیروز آمده و به من می‌گوید چهارصد هزار دلار به من بدهید تا سه ساله قرارداد ببندم.» یعنی جپاروف هم برای فصل اول از قرارداد سه ساله آن هم در سن ۳۶ سالگی، بیشتر از سه میلیارد درخواست کرده است!

پیش از این افتخاری درباره روند تمدید قراردادهای استقلال گفته بود چشمی هم درخواستی عجیب از این باشگاه کرده است: «در جلسه‌ای که با این بازیکن داشتیم او درخواست چهار میلیارد تومان کرد. این درخواست او در حالی است که او با ما قرارداد دارد

اگر ادعاهای افتخاری صحت داشته باشد، بازیکنان بدون قرارداد یا دارای مجوز فسخ قرارداد استقلال، اعداد عجیبی از این باشگاه خواسته‌اند. اعدادی که کنار هم گذاشتن آن‌ها، برای باشگاه حدود ۱۸ میلیارد تومان آن هم فقط برای ۴ بازیکن هزینه برمی‌دارد. در حالی که همین یک سال قبل، در رسانه‌ها منتشر شد که مجموع قرارداد کل بازیکنان لیست استقلال ۲۲ میلیارد تومان است.

البته این محاسبات، بدون در نظر گرفتن افزایش پررنگ قرارداد شفر، قرارداد جدید غفوری و جدایی امید ابراهیمی است که می‌توانست گرانترین بازیکن فصل استقلال شود. برای استقلال، پرداخت چنین رقمی به ۴ بازیکن غیر ممکن خواهد بود و شاید، افتخاری هم به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفت. چون در هر دو حالت قرارداد بستن یا نبستن با این ۴ نفر، می‌توانست در طرف بازنده ماجرا باشد.

 

دکتر نصیر :
۲۹ تیر ۹۷
یک کمپین حمایتی بی سابقه در بین رسانه ها و روزنامه ها درباره استقلال دیده میشه از حمله به مدیران این تیم برای حفظ بازیکنان به هر قیمتی تا بیکوت موضوعاتی مثل دادن چند میلیارد تومان ارز مبادله ای به این تیم سوء استفاده در مجلس و دولت به نفع این تیم و پرداخت 50-50 مساوی به دو تیم!!..حتی زیر نویس های  شبکه خبر هم مدتیه به نفع این تیم شده چند هفته پیش چند روز مبلغ شکایت کولیچ رو کدام کار می کردن!!..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی