وداع هافبک پرسپولیس با کادر فنی این تیم

وداع هافبک پرسپولیس با کادر فنی این تیم

احمد نوراللهی امشب در هتل المپیک،به صورت رسمی با برانکو ایوانکوویچ خداحفظی کرد. سرمربی پرسپولیس که امشب ایران را ترک می کند،در آخرین روز حضور نوراللهی بازوبند کاپیتانی را به او داد.
به گزارش پیروزی آنلاین،احمد نوراللهی امشب در هتل المپیک،به صورت رسمی با برانکو ایوانکوویچ خداحفظی کرد. سرمربی پرسپولیس که امشب ایران را ترک می کند،در آخرین روز حضور نوراللهی در جمع سرخپوشان بازوبند کاپیتانی را به او داد تا به نوعی از زحماتش در طول دوران حضور در پرسپولیس تقدیر کرده باشد. مرام اول را برانکو گذاشت تا بازیکنی که در کل نیم فصل اول فقط یک بازی را فیکس بوده در اخرین بازی خود فیکس بازی کند. مرام دوم را سید جلال گذاشت تا بازوبند را به بازیکنی بدهد که فقط دو سال و نیم در پرسپولیس حضور داشته در اخرین بازی خود با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود. مرام بعدی را بازیکنان پرسپولیس گذاشتند که تمام کرنرها و کاشته ها را به احمد دادند تا بلکه با گلزنی یا پاس گل روز خاطره انگیزی داشته باشد. مرام آخر را پنجاه هزار هواداری گذاشتند که بعداز تعویض ایستادند و برای او کف زدند و یکصدا اورا تشویق کردند تا اشکهای احمد نورالهی سرازیر شود. شماره هشت از پرسپولیس رفت ، هشتی که برخلاف هشتهای سابق پرسپولیس نه یاغی بود، نه عصیانگر، نه شرور و نه ... خداحافظ پسر بی حاشیه و دوست داشتنی پرسپولیس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی