رفت و آمدها به دفتر آقای گزینه; در پشت پرده چه می گذرد

رفت و آمدها به دفتر آقای گزینه; در پشت پرده چه می گذرد

ماجرای بازنشستگی مدیران دولتی باعث شده تا این روزها شایعات زیادی درباره تغییر مدیریت پرسپولیس مطرح شود و افراد سرشناسی چون دکتر دادگان ،رضا درویش و محمد مهدی نبی به عنوان مدیرعامل بعدی سرخ ها معرفی شوند.

به گزارش پیروزی دیلی،با اعلام قانون بازنشستگی مدیران دولتی بحث تغییر و تحول در برخی از فدراسیون ها و حتی باشگاه های ورزشی دولتی و یا نیمه دولتی به وجود آمد چندین گزینه برای پست ریاست فدراسیون و حتی باشگاه پرسپولیس مطرح شدند. هر چه به تاریخ اعلام شده توسط سازمان بازرسی نزدیک شدیم گمانه زنی ها بیشتر شد و اسامی افراد مختلفی برای تصدی پست مدیرعاملی پرسپولیس مطرح گردید.


از دکتر محمد دادگان گرفته تا رضا درویش مدیرعامل فعلی سایپا و مهدی محمد نبی. هر 3 در مقطعی نام شان در رسانه ها مطرح تر بود تا نوبت به مهدی محمدنبی رسید. نام نبی از 5 روز گذشته جدی تر شد و حتی اخبار موثق تری از حضور او در راهروهای وزارت ورزش منتشر شد.


یکی، دو نفر از مدیران پرسپولیس هم چند باری در وزارت جلساتی را برگزار می کنند. به هر حال جمع بندی اخبار رسیده باعث شد همچون دادگان و درویش که در هفته های گذشته به عنوان گزینه از آن نام بردیم و رزومه ای از او منتشر کردیم، نسبت به انعکاس خبر و رزومه کاری مهدی محمدنبی هم اقدام کردیم شخصی که در صورت رفتن گرشاسبی از باشگاه، نزدیک ترین و محتمل ترین گزینه برای تصدی پست مدیرعاملی است. اما این بار برخلاف معرفی 2 گزینه دیگر، حملات فراوان رسانه های مجازی به سوی روزنامه پیروزی آغاز شد. حملاتی که تقریبا مشخص بود به چه دلیل و از سوی کدام منابع می باشند. خیلی جالب بود که در مورد 2 گزینه های قبلی به هیچ وجه چنین جوی به وجود نیامد اما چه شد که این بار حملات به این شکل آغاز شد را نمی دانیم. البته می دانیم ولی خودمان را سعی می کنیم به ندانستن بزنیم تا خیلی از پل ها همچنان پابرجا بماند. ابتدا سعی کردند این مخالفت را با احساسات هواداران و تعصب آنها به روی نام برانکو آغاز کنند. عکسی از نبی در کنار کیروش منتشر کردند که گفتند او مخالف برانکو است.


یک مقدار حافظه تاریخی و چرخی در گوگل نشان می دهد نبی هم مثل سایر نفرات همچون افشین پیروانی، علی کریمی و... با مرد موزامبیکی به مشکل خورد و از تیم جدا شد. وگرنه مثل 3-2 گزینه دیگر که همچنان در کنار کیروش قرار دارند، پست سرپرستی را در اختیار داشت.


البته بحث امروز داستان آمدن نبی نیست، بلکه اتفاقات حاشیه ای است که روزهای اخیر برای روزنامه رقم خورده شد  وسعی کردیم تنها یک مورد کوچک را اشاره کنیم و باقی بماند برای روزهای آینده و عکس العمل های دیگر دوستان. داستان از این قرار است حدود 2 ماه قبل که بحث گزینه های مختلف و مدیران جدید به میان آمد 3-2 نفر از دوستان که الان خود را پرسپولیسی‌تر از پرسپولیس می‌دانند، رفت و آمد به دفتر یکی از گزینه ها را آغاز کردند و تقریبا طرح زوج و فرد را به اجرا گذاشتند. جالب تر اینکه هر کدام از این دوستان به خیال اینکه تنها خودشان پیش قدم در برقراری ارتباط مخفیانه با گزینه جدید شده‌اند، سعی کردند هیچ ردی از خود به جا نگذارند و همچنان خود را دایه مهربان‌تر از مادر نشان دهند. حتی هفته قبل یکی از همین آقایان مجددا در دفتر کار آقای گزینه حاضر شده و ابراز ارادت کرده است.


از آنجا که ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند و مکر انسان های مکار خیلی زود به سمت خودشان برمی‌گردد آقای مدیر از این رفت و آمدها با خبر می شود و باقی داستان هم بماند برای روزهای آینده. دیگر از غضب مدیر و... نگوییم که حرف برای گفتن بیشتر باشد.

saba :
۳ آذر ۹۷
khodaya moraghebe perspolise man bash.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی