قرارداد ۹۲ میلیاردی قاتل استقلال با الهلال

قرارداد ۹۲ میلیاردی قاتل استقلال با الهلال

مبلغ قرارداد عمر عبدالرحمان و باشگاه الهلال ۳۲ میلیون ریال عربستان معادل ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش پیروزی دیلی، عموری پس از سال ها بازی برای بنفش پوشان امارات سرانجام از این تیم جدا و به الهلال عربستان پیوست. این انتقال در حالی رقم خورد که کمتر کسی باور می‌کرد مو فرفری فوتبال امارات از العین جدا شود چرا که در سال های اخیر پیشنهادات مختلفی از تیم های اروپایی برای او رسیده بود اما العینی ها به هر قیمتی او را در جمعشان نگه داشته بودند.


 


ولی این بار پیشنهاد الهلال آنقدر جدی، هیجان انگیز و نجومی بود که تیم محبوب امارات نتواند مقابلش ایستادگی کند. آبی های ریاض با پیشنهاد ۳۲ میلیون ریالی سراغ عمر عبدالرحمان آمدند و توانستند او را به خدمت گیرند. به عبارت دیگر قرارداد عموری و الهلال ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد.


 


نکته جالب این که الهلال این رقم را تنها برای یک فصل به عمر می‌پردازد و نکته جالب تر این که باشگاه الهلال او را به طور قرضی به خدمت گرفته و ستاره فوتبال امارات تا ۲۰۲۱ با العین قرارداد دارد.


 


الهلال فصل گذشته در مجموع عملکرد نسبتا ضعیفی از خود نشان داد و حالا با مدیریت سامی الجابر میخواهد بار دیگر همان تیم قدرتمند همیشگی باشد.


 


عمر ۲۶ ساله متولد کشور عربستان است اما در این سال ها تنش های زیادی با سعودی ها داشته است. او از سال ۲۰۰۸ در تیم اول العین بازی می‌کرد و جزو برترین بازیکنان تیمش بود.

ناخ :
۱۶ مرداد ۹۷
این عمر ارزشش را داره اما اینهمه بتزیکن خارجی استقلال با وضعیت دلار فکر نمیکنید چند ملیارد از بیت المال بخشیدند نظر الکی مینویسیم اما اصلا رویت نمیکنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی