فینال تهران تاریخی شد

فینال تهران تاریخی شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاکید بر اینکه کلیه بلیت های دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیماآنتلرز فروخته شده، از ثبت رکورد تاریخی فینال این مسابقات توسط ایرانی‌ها خبر داد.

به گزارش پیروزی دیلی، تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار رفت فینال هفدهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را به کاشیما دو بر صفر باخته است، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف این حریف ژاپنی می رود تا تکلیف قهرمان مشخص شود.


این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که پیش بینی می شد ظرفیت ورزشگاه آزادی خیلی زود تکمیل شود. با این حال سختگیری های کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر مستقر نشدن تماشاگران بر روی پله های ورزشگاه کار را برای ورود بیشتر هواداران سخت کرد. با این حال این کنفدراسیون تاکید کرده است ایران رکورد بیشترین تماشاگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا را شکسته است.


شیخ سلمان در مصاحبه با سایت AFC ضمن تایید این خبر گفت: در تمام مسابقات ما شاهد نشانه های خوبی از حضور بی شمار هواداران در قاره آسیا هستیم. برای دومین سال متوالی در فینال لیگ قهرمانان آسیا شاهد ثبت رکوردی جدید از هواداران در ورزشگاه خواهیم بود و این دلیلی بر پیشرفت ما در رسیدن به آرمان ها و اهداف AFC بوده است.


رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه صحبت هایش عنوان کرده است: AFC مصمم است تا بر این حرکت عظیم تکیه کند و این مسابقات قاره آسیا را برای شکوفایی بیشتر هواداران فوتبال با تمام قدرت پیگیری کند.


با اعلام سایت رسمی AFC تمام بلیت‌های بازی پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به فروش رفت و این دیدار با حدود ۷۸ هزار نفر پرتماشاگرترین بازی تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. پرتماشاگرترین فینال قبلی مربوط به بازی الهلال عربستان و وسترن سیدنی استرالیا بود که ۶۳ هزار و ۷۶۳ نفر در ورزشگاه ملک فهد این دیدار را تماشا کردند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی