عبدالله‌زاده: پیشنهاد باشگاه پرسپولیس هنوز نهایی نشده/ تابع تصمیم باشگاه هستم.

عبدالله‌زاده: پیشنهاد باشگاه پرسپولیس هنوز نهایی نشده/ تابع تصمیم باشگاه هستم.


 باشگاه پرسپولیس در ادامه نقل و انتقالات به دنبال جذب علی عبدالله زاده مدافع چپ جوان و 24 ساله تیم صنعت نفت آبادان  است.

به گزارش پیروزی دیلی ؛مدافع صنعت نفت درمورد پیشنهاد پرسپولیس مطرح کرد: باشگاه پرسپولیس و صنعت نفت صحبت‌هایی در این رابطه انجام دادند و نامه‌هایی ردوبدل شده است. این مسئله هنوز نهایی نشده و صحبت‌ها همچنان پابرجاست. قرار بود بعد از بازی با تراکتورسازی جواب نهایی داده شود و من هم منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی پیش می‌آید. 4 ماه با صنعت نفت قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی