نقش وزیر در استقلالی شدن تبریزی؛یکی به هواداران پرسپولیس بگوید چه خبر است

نقش وزیر در استقلالی شدن تبریزی؛یکی به هواداران پرسپولیس بگوید چه خبر است

مدیرعامل ذوب آهن پرده از کمک وزیر ورزش برای انتقال مهاجم این تیم به استقلال برداشت واعلام کرد سلطانی‌فر نقش تسهیل‌کننده‌ای در انتقال مرتضی تبریزی به استقلال داشته است!

اختصاصی پیروزی دیلی،فقط مانده بود وزارت ورزش و عالیرتبه ترین فرد آن یعنی وزیر ورزش برای استقلال یارگیری بکند!

بعد از اختصاص دادن ارز دولتی به این باشگاه و انتخاب یک مدیر کاملا استقلالی ( به گفته و اقرار با افتخار حاجیلو) که در سه بر صفر شدن پرسپولیس به خاطر دربی جنجالی فصل ۱۳۷۳ نقش اصلی داشته حالا ذوبی ها می گویند وزیر ورزش در انتقال مرتضی تبریزی به استقلال نقش تسهیل کننده داشته است!

پرسپولیس برای پرداخت بدهی هایش و تسویه حساب با بازیکنان خارجی تیمش به ارز دولتی نیاز دارد اما کسی نیست توصیه ای برای حل این مشکلش بکند و به این تیم ارز دولتی نمی دهند. اجازه هم ندارد ارز غیر دولتی بگیرد.

اینجا مرزهای عدالت بدجور جابجا شده است. واقعا جریان چیست؟!

پارسال هم موقع یارگیری خبر آمد وزارت ورزش به پرسپولیسی ها گفته دست نگه دارند و مدتی یارگیری نکنند. خیلی ها به خاطر دارند که این خبر هیچوقت تکذیب نشد و تلاش این بود که استقلال از یارگیری جا نماند.

ممکن است بگویید جریان این همه حمایت آشکار از استقلال چیست؟! آنهم در این سطح !

لطفاً به هواداران پرسپولیس هم بگویید چه خبر است.



دکتر نصیر :
۸ مرداد ۹۷
ادامه این وضع جو سازی و حمله صداوسیما مجلس و چند رسانه به وزارت ورزش و باج دادن های سنگین به استقلال داره آینده پرسپولیس رو نابود می کنه استقلال 7 ملی پوش تیم ملی امید و جوانان رو خریده 3-4 ملی پوش هم داره این تیم عملا آینده تیم ملی ایران رو داره می خره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی