تمجید نشریه ترکیه ای از وحید امیری

تمجید نشریه ترکیه ای از وحید امیری

یک نشریه ترکیه‌ای از هفته پرفروغ بازیکنانی ایرانی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور گزارش داد. 

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از نشریه ترکیه‌ای «دامگا»، این هفته، هفته بازیکنان ایرانی ترابزون‌اسپور بود که در برتری 2 بر صفر شنبه شب آبی‌وعنابی‌ها مقابل کایسری‌اسپور - در هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه - و در تساوی 2 بر 2 سه‌شنبه ترابزون‌اسپور در خانه سیواس بلدیه اسپور - در بازی رفت از دور پنجم جام حذفی ترکیه - موفق به گلزنی شدند. وحید امیری و سیدمجید حسینی که از مهمترین باشگاه‌های ایران به ترابزون‌اسپور ملحق شدند، با گل‌هایی که به ثمر رساندند کمک شایانی به تیم خود در بازی‌های این هفته کردند.


اولین گل‌های‌ آنها


وحید امیری که پیش از این در مسابقات جام حذفی یک گل برای ترابزون‌اسپور به ثمر رسانده بود، شنبه شب در بازی با کایسری‌اسپور 35 ثانیه پس از ورودش به میدان - دقیقه 6+90- با شکست لونگ - مدافع حریف - دروازه کایسری‌اسپور را گشود و اولین گلش در سوپرلیگ ترکیه را به ثمر رساند.  مجید حسینی هم که پیش از  این در بازی با تیم آنکارگوجو یک پنالتی برای ترابزون‌اسپور گرفته بود، در بازی با سیواس بلدیه‌اسپور اولین گلش را با پیراهن آبی‌واناری‌ها به ثمر رساند.


بازیکنی با شخصیت


امیری که مدت طولانی است نیمکت‌نشین بوده، در حالی که اعتراضی بابت ورودش به زمین در دقایق پایانی بازی با کایسری‌اسپور نداشت، با گلی که به ثمر رساند سبب شد تا اونال کارامان، سرمربی ترابزون‌اسپور با شادی‌اش در کنار زمین او را تقدیر کند. این مهاجم 30 ساله نشان داد که انتقالی درست برای آبی‌وعنابی‌ها بوده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی