برانکو:انتخاب عبدالکریم حسن برنامه ریزی شده بود/دالیچ گفت برو تا تاج  از روی سرت نیفتاده !

برانکو:انتخاب عبدالکریم حسن برنامه ریزی شده بود/دالیچ گفت برو تا تاج از روی سرت نیفتاده !

سرمربی پرسپولیس نظر جالبی در مورد انتخابات برترین‌های سال AFC دارد.

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در خصوص انتخابات برترین های سال فوتبال آسیا از سوی AFC گفت: عبدالکریم حسن بازیکن خوبی است اما حداقل در همان السد هم ۵ بازیکن بهتر از او بازی می‌کنند. اصلاً نمی‌دانم سروکله‌اش چطور پیدا شد و به این عنوان رسید. البته می‌دانم مرد سال آسیا شدن یک جورهایی برنامه ریزی شده برای ترانسفر و بیزینس است. همین!


سرمربی پرسپولیس البته حمایت ویژه‌ای از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان خود داشت و درباره عدم انتخاب این بازیکن گفت: مشکل علیرضا بیرانوند این بود که دروازه‌بان است. اگر یک مهاجم یا هافبک بود راحت به این عنوان می‌رسید. در اروپا هم معمولا این جایزه را به یک گلر نمی‌دهند. اگر بنا بر مقایسه با عبدالکریم حسن باشد باید به بیرانوند دوتا توپ طلا می دادند.



سرمربی پرسپولیس همچنین از پیشنهاد ترک پرسپولیس توسط دوستانش و حتی زلاتکو دالیچ خبر داد.


برانکو در این باره می گوید: درکرواسی خیلی ها به من گفتند الان وقتش است که مثل یک قهرمان و به عنوان مربی برنده ازپرسپولیس کناربکشی و جدا شوی. بیا بیرون تا تاج قهرمانی ازروی سرت به زمین نیفتاده است!


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسی به شما این پیشنهاد را ارائه کرد، افزود: خیلی ها، دوستان و نزدیکانم درکرواسی و زلاتکو دالیچ که خیلی هم دوستش دارم!


دالیچ که ارتباط نزدیکی با برانکو دارد، با نایب قهرمانی در جام جهانی خود را بر سر زبان ها انداخت و قطعا اگر سرمربی محبوب قرمزها پرسپولیس را ترک می کرد و سپس این موضوع را مطرح می کرد شاید هیچ وقت هواداران پرسپولیس نمی توانستند دالیچ و دیگر دوستان برانکو را برای این مشورت ها ببخشند.

برانکو

دالیچ

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی