برانکو:برای قهرمانی با 200درصد توان‌ بازی خواهیم کرد/اختلاف ساعت پرسپولیس را زمین‌گیر کرد

برانکو:برای قهرمانی با 200درصد توان‌ بازی خواهیم کرد/اختلاف ساعت پرسپولیس را زمین‌گیر کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در فینال آسیا افتخار بزرگی است. 

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کاشیمای ژاپن گفت: قبل از هر چیز به همه شما سلام می‌کنم و لذت می‌برم که این تعداد خبرنگار اینجا حضور دارند.


* قلب ما پر از ایمان و امید است

وی ادامه داد: افتخار بسیار بزرگی است که در فینال آسیا باشیم. شاید برخی‌ها به نظرشان برسد که ما تحت فشار هستیم اما همانطور که کاپیتان هم چند دقیقه قبل گفت قلب ما پر از ایمان و امید است.


* فردا بزرگ‌ترین بازی 30 سال اخیر ایران در پیش است

برانکو تاکید کرد: افتخار می‌کنم که در تهران این بازی را انجام می‌دهیم. این بازی بزرگترین بازی باشگاهی در ۳۰ سال اخیر است. ما افتخار می‌کنیم در اینجا حاضر هستیم و برای خانواده پرسپولیس بازی می‌کنیم. طبیعی است که کاشیما نسبت به ما امتیازاتی دارد اما آنها فقط نیمه اول را پشت‌سر گذاشتند. ما موقعیت های سختی مقابل السد و الدحیل قطر داشتیم که با کیفیت آن را حل کردیم.


*فردا با 200درصد توان مان بازی خواهیم کرد

سرمربی پرسپولیس گفت: اطمینان دارم که بازیکنان فردا ۲۰۰درصد توان‌شان را می‌گذارند. من به آنها اعتماد دارم و بازیکنانم می‌دانند که فردا به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم. ما البته فردا سیامک نعمتی محروم و امید عالیشاه مصدوم را در اختیار نداریم و از نظر تئوری از بازی قبل ضعیف‌تر هستیم اما این فقط تئوری است چون شک ندارم بازیکنانم فردا با تمام توان حاضر می‌شوند و هواداران هم می‌دانند تا همین‌جا کار بزرگی رقم زدیم و از هواداران ممنون هستم که از ما حمایت کردند. همه ما دوست داریم که فردا برنده باشیم تا با برد این فصل درخشان را به پایان برسانیم.


* اختلاف ساعت کاری کرد تا در نیمه دوم هجومی بازی نکنیم

سرمربی پرسپولیس  درباره اینکه در بازی رفت ساعت بازی به سود تیم کاشیما بود اما برای بازی برگشت چرا پرسپولیس ساعت بازی را تغییر نداد تا به سود این تیم باشد، گفت: همین اختلاف ساعت برای ما مشکل بود و ما را زمین‌گیر کرد. در این اختلاف ساعت زیاد خیلی مهم است که شما حدود ۷ روز زمان لازم دارید تا به شرایط عادی برگردید و این را می‌شد در نیمه دوم حس کرد که بچه‌های ما هجومی بازی نکردند. درباره حریف هم باید بگویم برای آنها تطبیق ساعت راحت‌تر است چون به سمت عقب از نظر ساعت برمی‌گردند و انتظار دارند که برای ما مشکل خاصی پیش نیاید. 


*اختلاف ساعت ایران و ژاپن به خاطر وسعت قاره آسیاست

برانکو افزود: حقیقت این است که قاره آسیا، قاره بزرگی است و این اختلاف زمانی وجود دارد که نمی‌توانیم با آن کاری انجام دهیم.


*کاشیما در همه فازها خوب است اما ما هم برای آنها خطرناک هستیم

وی در خصوص اینکه تیم کاشیما روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و اینکه برای بازی فردا چه برنامه‌هایی دارید که دچار مشکل نشوید، اظهار داشت: کاشیما تیم خیلی خوبی است وقتی به فینال آمدند یعنی خوب هستند. آنها در همه فازها خوب هستند و روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار می‌کنند. ما در کاشیما آنها را خوب کنترل کردیم و خطرناک هستند اما ما هم برای آنها خطرناک هستیم. 


*می‌خواهیم کاشیما را ببریم و قهرمان شویم پس باید سه گل بزنیم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازی‌های کاشیما معمولاً پرگل می‌شود و آیا فردا هم شاید چنین موضوعی خواهیم بود یا نه، گفت: ما می‌خواهیم ببریم و قهرمان شویم و این یعنی اینکه فردا باید سه گل بزنیم.


* از حمایت هواداران پرسپولیس کیف می‌کنم

برانکو درباره اینکه شما تیمی ساختید که همیشه از سوی هواداران تشویق می‌شوید و اینکه چه حسی دارید تحت هر شرایطی تیم شما تحسین می‌شود، بیان داشت: واقعاً کیف می‌کنم چون بهترین هواداران دنیا را داریم. خیلی مواقع نشان دادند و طبیعی است ما هم مقابل این شوق آنها زحمت می‌کشیم و برای این همه تشویق بازیکنانم بیشتر از همه استحقاق دارند چون در هر بازی با شوق فراوان به زمین می‌روند و انرژی‌شان را صرفه‌جویی نمی‌کنند. هواداران این خاصیت تیم را شناخته‌اند و به همین دلیل تیم را تشویق می‌‌کنند.


* در دقیقه 3 باید به کاشیما گل می‌زدیم

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی رفت خوب بازی کرد اما کاشیما فرصت‌های زیادی داشت و چقدر امیدوار هستید فردا با شانس بتوانید نتیجه بگیرید، ادامه داد: کاشیما تیم خطرناکی است اما با شما موافق نیستم که این تیم شانس زیادی داشت. شاید شما بازی را ندیدید؛ اگر منظور  شانسی بودن گل است که به هر حال شانس هم جزیی از فوتبال است و تلاش می‌کنیم شانس به آنها نرسید. ما در دقیقه ۳ می‌توانستیم گل بزنیم اما در لیگ قهرمانان این توپ‌ها باید گل شود. البته گل دوم کاشیما آفساید بوده است. 


* زدن 3 گل به کاشیما سخت است اما مقابل الدحیل این کار را کردیم

وی در خصوص اینکه شما سه فصل قبل در بازی با راه‌آهن نیاز به سه گل داشتید تا قهرمان شوید اما نشد و نمی‌ترسید فردا این اتفاق تکرار شود، عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم بهترین شرایط را نشان دهیم. طبیعی است که زدن سه گل سخت است. اما مقابل الدحیل در ۳۰ دقیقه پایانی ۲ گل عقب بودیم و ۳ بر ۲ بردیم همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و بازیکنان هم همه توان‌شان را می‌گذارند و این مهم‌ترین مسئله است.


*قهرمانی در همه جام‌ها هدف اصلی پرسپولیس است

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر پرسپولیس قهرمان آسیا نشود چه آینده‌ای در انتظار این تیم خواهد بود، گفت: ما اهداف‌مان را در ابتدای فصل مشخص کردیم و آن هم برد در بیشترین بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی است و این هدف ما است. اول قهرمانی اینکه سوپرجام بود و فردا تلاش می‌کنیم قهرمان آسیا شویم. شاید قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی هم برای ما مهم است و این هدف همیشگی ما است. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی