افشین پیروانی: این رسم کنار گذاشتن سید جلال نبود

افشین پیروانی: این رسم کنار گذاشتن سید جلال نبود

اصلا نمی خواست صحبت کند. بعد از اتفاقاتی که برایش افتاد و می خواستند او را 5 سال از حضور در فوتبال محروم کنند تصمیم گرفت سکوت کند. سکوت کرد و در نهایت از اتهامات عجیبی که به او زده بودند تبرئه شد.

به گزارش پیروزی دیلی، افشین پیروانی سر همین اتفاقات که خیلی ها معتقدند ریشه در مشکلات کارلوس کیروش با او داشته حالا در مورد خداحافظی سید جلال حسینی به حرف آمده است. می دانیم آنچه در ادامه می خوانید همه حرفهای او نیست. شاید روزی بالاخره تصمیم بگیرد در مورد همه اتفاقات رخ داده صحبت کند. کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس فعلا نظرش را در مورد خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی چنین می گوید:


**حتما خبر داری سید جلال حسینی قصد دارد رسما از تیم ملی خداحافظی کند.

چیزهایی شنیده ام. سید جلال سالها برای تیم ملی زحمت کشید و مردم قدرشناس زحمات او خواهند بود. قطعا این خداحافظی برای هواداران تیم ملی و پرسپولیس خوشایند نیست.


**اما سید جلال خودش هم فهمیده که دیگر به تیم ملی کیروش دعوت نمی شود!

بازیکن با تجربه همیشه بهترین تصمیم را برای زندگی اش می گیرد. او در تیم ملی تلاش کرد و با این تیم به افتخارات زیادی رسید و از همه مهمتر باعث شادی دل هواداران فوتبال شد. برای او همه این اتفاقات خوب تبدیل به خاطرات خوش می شود. تنها نکته منفی این اتفاق نوع کنار رفتن چنین بازیکنانی است!



**با این شیوه کنار رفتن بازیکن موافق نیستی؟!

نه! یک بازیکن این همه زحمت بکشد و اینطوری از تیم ملی کنار برود؟! این طرز کنار رفتن بازیکن قدیمی نیست. متاسفانه این کار تبدیل شده به یک رسم بد در فوتبال ما.


**بازی خداحافظی برایش برگزار می کردند خوب بود؟!

بازی خداحافظی هم می گذاشتند خود سید جلال در آن شرکت نمی کرد. هر چند که سالهاست ندیده ام برای بازیکنان با تجربه فوتبال که قصد کناره گیری از فوتبال را دارند بازی خداحافظی بگذارند. 


**فکر می کنی در پرسپولیس چقدر بتواند به این تیم کمک کند؟

او الان در بهترین شرایط بدنی قرار دارد ، خوب تمرین می کند و در فشار سخت مسابقات به خوبی خودش ، همبازیانش و تیمش را یاری کرده و مدیریت می کند. او الان نقش یک رهبر را دارد که عصای دست برانکو در میانه میدان است. سید جلال می تواند همچنان در پرسپولیس با توان بالا به فوتبالش ادامه دهد. تیم پرسپولیس هم تیم بزرگی است و در ادامه راه به کمک و تجربه سید جلال نیاز دارد. هواداران این تیم هم کاملا حامی و همراه او خواهند بود.


**در مورد اتفاقاتی که برای خودت افتاد و حالا از آن اتهامات تبرئه شدی نمی خواهی صحبت کنی؟!

نه ، این اولین مصاحبه ام بعد از همه این اتفاقات بود. اصلا دوست ندارم در مورد مسائل رخ داده حرف بزنم. نه اینکه حرفی برای گفتن نداشته باشم اما فعلا صحبتی نمی کنم. چون صحبت خداحافظی سید جلال به میان امد در موردش حرف زدم.


گفتگو از اردلان بزرگ نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی