رامین رضاییان: به عنوان کادوی عروسی وحید امیری به او پاس گل می دهم/ از برانکو هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد

رامین رضاییان: به عنوان کادوی عروسی وحید امیری به او پاس گل می دهم/ از برانکو هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد

رامین رضاییان را باید بهترین بازیکن پرسپولیس خواند که برابر صبای قم هر کاری که دلش می‌خواست انجام داد.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، چند روز بعد از بازی با صبای قم، با رامین رضاییان مصاحبه ای داشته که با هم می خوانیم.

*فکرش را می‌کردی جلوی صبای قم این‌طوری بازی کنی؟
خدا را صد هزار مرتبه شکر. همین که کادرفنی و هواداران پرسپولیس راضی باشند، برایم کافی است.

*شنیدیم با محسن فروزان بدجوری قبل از شروع مسابقه کری خواندی؟
کی گفته؟!

*خود محسن فروزان! با دروازه‌بان صبا که صحبت می‌کردیم، می‌گفت قبل از بازی به رامین گفتم فصل قبل محکم زدی نتوانستم بگیرم، اگر آرام‌تر بزنی، می‌گیرم و...
به هر حال این کری‌ها توی فوتبال طبیعی است. محسن دیگر چی گفته؟

*گفت با رامین رضاییان رفیق هستم ولی بی‌معرفت گل قشنگی به ما زد و آبرویم را برد!
نه بابا! با هم رفیق هستیم. به خودش هم گفتم بی‌معرفت فصل قبل و هفته آخر لیگ پانزدهم خیلی ما را اذیت کرد و می‌خواستم حالش را بگیرم! با این حال معتقدم با گل خوردن از روی یک ضربه پنالتی آبروی آدم نمی‌رود. برای محسن در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال همین است دیگر، یک روز خوب هستی و یک روز هم نیستی. آنچه باقی می‌ماند خاطره خوب و رفاقت‌هاست.

*خیلی‌ها گفتند احتمالاً به خاطر مصاحبه محسن فروزان آن ضربه پنالتی را زدی؟
کدام مصاحبه را می‌گویید؟!

*آنجایی که فروزان گفته بود جلوی برد پرسپولیس را به خاطر استقلالی‌ها می‌گیرم؟!
نه، باور کنید اصلاً آن مصاحبه را ندیدم. من به خاطر فصل گذشته و اتفاقاتی که توی دلم مانده بود آن پنالتی را زدم و می‌خواستم جبران کنم ولی ربطی به مصاحبه محسن نداشت.

*شنیدیم کمال کامیابی‌نیا می‌دانسته ضربه‌ات را چیپ می‌زنی؟
به هیچ‌کس نگفته بودم. همه چیز در یک لحظه از ذهنم گذشت و 4 یا 5 ثانیه قبل از پنالتی تصمیم گرفتم، ضربه‌ام را چیپ بزنم.

*در آن زمین و شرایط آب و هوایی ریسک بالایی نکردی؟
چرا، به هر حال چیپ زدن خیلی سخت است و در آن شرایط هم دشوارتر بود اما تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم.

*اگر ضربه‌ات گل نمی‌شد جواب برانکو را چی می‌دادی؟
فعلاً‌ که گل شده است! انگار می‌دانستم ضربه‌ام گل می‌شود و به چیز دیگری فکر نکردم. با این حال از برانکو هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد تا پنالتی را بزنم.

*قبل از زدن ضربه پنالتی، یک جیمی جامپ هم پرید وسط زمین و تو را بغل کرد. آن لحظه چی به تو گفت؟
(با خنده) به من گفت رامین دوستت دارم... یه موقع از پرسپولیس نری‌ها... طفلکی خیلی پرسپولیسی بود!

*همین حرکت سکته‌ای موقع ضربه زدن تو به وجود آورد. این به ضررت نبود؟
نه، تماشاگران و هواداران پرسپولیس همیشه لطف دارند. چه بیرون زمین و چه درون زمین محبت خود را نشان می‌دهند و ما هم هر چه داریم از این مردم بامعرفت است.

*ماجرای واکس زدن کفش محسن مسلمان چه بود؟ ک
فش محسن را واکس زدم چون پاس پنالتی را داد. خیلی خوب مرا دید و پاس داد و برای تشکر بعد از گلزنی نزد مسلمان رفتم. راستش را بخواهید راز موفقیت پرسپولیس همین رفاقت‌هاست. حسین ماهینی قبل از ضربه پنالتی پیش من آمد و روحیه داد و شما دیدید بعد از گل اول همه دور وحید امیری جمع شدیم. در پرسپولیس همدلی و دوستی حرف اول را می‌زند.

*به نظرت بهترین پنالتی چیپ که یادت مانده کدام بوده است؟
ضربه پنالتی چیپ علی کریمی به الهلال عربستان که فوق‌العاده بود. علی‌آقا بهترین است و برایش در عرصه مربیگری هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

*مهدی طارمی هم ضربه پنالتی چیپ زیبایی به النصر عربستان در استادیوم آزادی زد. با رفیق صمیمی‌ات بعد از بازی با صبا صحبت نکردی؟
مهدی به بوشهر سفر کرده و هنوز صحبتی با هم نکرده‌ایم ولی آن ضربه پنالتی هم فوق‌العاده بود.

*بعد از گشودن دروازه فروزان به سبک طارمی دست‌هایت را زیر گلو بردی و شادی کردی... البته دروازه‌بان صبا گفت که از این بابت ناراحت نشده است؟
گفتم با محسن رفیق هستیم. هرچی بود داخل زمین بود و امیدوارم فروزان همیشه موفق باشد.

*مراسم عروسی وحید امیری هم که نرفتی؟
قصد داشتیم برویم که متأسفانه نشد. از ته دل برای وحید عزیز آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم.

*کادوی ازدواج وحید امیری چه می‌شود؟
آن که سرجایش محفوظ است. قول می‌دهم کادوی خوبی به وحید بدهم.

*مثلاً‌ چه کادویی؟
بنویسید یک پاس گل به عنوان کادوی عروسی وحید امیری برایش کنار گذاشتم!

*حرف‌های اخیر تراکتوری‌ها به گوش تو رسیده است؟
بی‌خیال! نمی‌شود بی‌خیال شد. به هر حال... من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم بعد از این هفته بازی‌های ما را قبل از تراکتورسازی بیندازد. از خدایمان است قبل از تراکتوری‌ها بازی کنیم. به نظرم مطرح کردن برخی حرف‌ها و صحبت‌ها قشنگ نیست. همه ایران می‌دانند پرسپولیس چطور بازی می‌کند و چطور می‌برد.

*برانکو هم گفته که برخی حرف‌ها ارزش ندارد و تمرکز بچه‌ها با آن به هم نمی‌خورد!
درست گفته است. تمرکز همه ما روی تمرین و مسابقه است و وارد چنین بازی‌هایی نمی‌شویم. برانکو هم به عنوان یک مربی حرفه‌ای این مسائل را می‌داند و اجازه نمی‌دهد پرسپولیس بی‌دلیل وارد حاشیه شود.

*به عنوان سؤال آخر می‌خواهیم بدانیم ضربه سر حنیف عمران‌زاده واقعاً گل شد یا نه؟
به کی قسم بخورم که آن توپ گل نشده است؟ (بلافاصله ادامه می‌دهد) از هر صحنه‌ای که عکس و فیلم را نشان بدهند، معلوم است که توپ از روی خط رد نشده است.

رامین رضاییان

وحید امیری جشن عروسی

پنالتی چیپ

پرسپولیس :
۱۳ بهمن ۹۵
رامین رضاییان خیلی عالیه.

لطفا برای کامنت های مثبت و منفی قرار بدین

که بتونیم مثبت و منفی بدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی