آجرلو پرسپولیسی‌ها را به تهران برگرداند

آجرلو پرسپولیسی‌ها را به تهران برگرداند

مدیرعامل پرسپولیس مانع ماندن پرسپولیسی‌ها در تبریز شد.
به گزارش پیروزی دیلی، بازیکنان پرسپولیس به اضافه مربیان کروات این تیم در حالی دیشب به پرواز ساعت 12 به تهران برگشتند که اعضای این تیم قرار بود با پرواز 22:40 به تهران برگردند که از این پرواز جا ماندند.

 تلاش‌های محمود خوردبین برای به تاخیر انداختن پروازشان بی‌نتیجه ماند و در نهایب پرسپولیس‌ها موقع رسیدن به فرودگاه تبریز با پرواز هواپیماشون مواجه شدند. 

در ادامه خوردبین هر چه سعی کرد نتوانست تیمش را در پرواز دیگری جای دهد تا اینکه قرار شد سرخپوشان با دو دستگاه اتوبوس به تهران برگردند که این موضوع با استقبال آنها مواجه نشد.

 خوردبین وقتی شرایط را دید مجبور شد با آجرلو مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تماس بگیرد و با رایزنی‌های صورت گرفته توسط او در نهایت 18 بلیت برای پرسپولیسی‌ها برای پرواز ساعت 12 گرفته شد. 

به این ترتیب برانکو و بازیکنان اصلی با هواپیما به تهران برگشتند، کریم باقری، خوردبین به همراه بازیکنان ذخیره و همراهان تیم نیز با اتوبوس راهی تهران شدند.

اجرلو

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی