آخرین خبر ها از نفت تهران/مدیر کل ورزش و جوانان تهران،سرمربی شد/نفتی ها مقابل فولاد به میدان می روند؟

آخرین خبر ها از نفت تهران/مدیر کل ورزش و جوانان تهران،سرمربی شد/نفتی ها مقابل فولاد به میدان می روند؟

مالک و مدیر عامل باشگاه نفت طلائیه در اقدامی عجیب مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبالش انتخاب کرد.
حمیدرضا جهانیان در واکنش به خداحافظی آتیلا حجازی از نفت تهران گفت: بله؛ ایشان خداحافظی کردند و بنده تصمیم گرفتم رضا گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران را به‌عنوان سرمربی نفت انتخاب کنم.

 او ادامه داد: ایشان(گل‌محمدی) دارای سابقه ورزشی بالایی بوده و یکی از حامیان اصلی ورزش کشور هستند؛ در حال حاضر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هستند و بنده تصمیم گرفتم ایشان را از فردا مقابل فولاد، روی نیمکت تیم بگذارم. 

 مالک باشگاه نفت طلائیه در واکنش به اعتصاب بازیکنان این تیم ابراز کرد: بازیکنان من یک ماه است که اعتصاب کرده‌اند؛ بازی اول را بدون مربی بودند ولی دیگر نمی‌خواهند ادامه بدهند؛ بنده قریب به 10 روز است که به وزارت نفت اعلام کرده‌ام بیاید تیم را تحویل بگیرید و بنده دیگر قصد ادامه فعالیت ندارم؛ در حال حاضر هم هیچ جوابی به بنده نمی‌دهند و امروز و فردا می‌کنند. 

 جهانیان یادآور شد: بازیکنان من در هر شرایطی باید بازی کنند؛ اما بنده از تصمیم نهایی آنها بی‌خبر هستم؛ در هر صورت آقای گل‌محمدی سرمربی جدید تیم ما هستند و امیدوارم فردا روی نیمکت بنشینند.

**تصمیم جدید نفتی‌ها برای بازی با فولاد خوزستان

بازیکنان تیم نفت با وجود مشکلات فراوان برای بازی با فولاد خوزستان تصمیم جدیدی اتخاذ کردند. 

 در پی خداحافظی آتیلا حجازی از بازیکنان تیم نفت بازیکنان این تیم اعلام کردند که فردا مقابل فولاد خوزستان به میدان نخواهند رفت. این در حالی است که بازیکنان تیم نفت تصمیم جدیدی را اتخاذ کردند که بر این اساس فردا در ورزشگاه محل بازی حضور پیدا خواهند کرد. از آنجایی که تیم نفت برای بازی فردا مربی ندارد و ترکیب این تیم مشخص نیست به همین دلیل نفتی‌ها در رختکن ورزشگاه تختی حضور پیدا می‌کنند و آنجا تصمیم خواهند گرفت که مقابل فولاد به میدان بروند یا نه. این آخرین تصمیمی است که بازیکنان نفت اتخاذ کردند و باید دید تا فردا و قبل از بازی آیا تصمیم‌ آنها تغییر خواهد کرد یا نه.

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی