آخرین دفاع انجام شد؛ انتظار به پایان می رسد؟!

آخرین دفاع انجام شد؛ انتظار به پایان می رسد؟!

 گفته می شود CASبرای صدور رای زمانی بین ۱۰ تا ۲۰ روز در نظر گرفته است. اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است این رای زودتر صادر شود و همه چیز بر وفق مراد باشگاه سرخ پایتخت باشد.

 

به گزارش پیروزی دیلی، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس راهی سوئیس شد تا مذاکراتی را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه انجام دهد. حال مدیر باشگاه پرسپولیس بامداد روز پنجشنبه به ایران بازمیگردد تا خودش بگوید در سوئیس چه اتفاقاتی رخ داده است. اما قبل از آن سعی کردیم در این مورد بیشتر پرس و جو کنیم.

در تماسی که با پندار خمارلو مدیر روابط عمومی  پرسپولیس داشتیم مشخص شد جلسه گرشاسبی و وکلای باشگاه پرسپولیس با cas برگزار شده و آخرین دفاعیات صورت گرفته است.

 

گفته می شود cas بعد از بررسی این دفاعیات رای خود را در مورد پرونده اعتراض باشگاه به محرومیت صورت گرفته اعلام خواهد کرد. ظاهراً برای صدور رای زمانی بین ۱۰ تا ۲۰ روز در نظر گرفته می شود اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است این رای زودتر صادر شود و همه چیز بر وفق مراد باشگاه سرخ پایتخت باشد.

 

البته باید گرشاسبی هم برگردد و ببینیم او در این مورد چه اخباری را با خود به همراه دارد. به نظر می رسد همچنان باید برای مشخص شدن تکلیف پنجره نقل و انتقالات باشگاه در تابستان پیش رو منتظر بمانیم.

دادگاه CAS

پرسپولیس

گرشاسبی

علیرضا دهقان :
۵ ارديبهشت ۹۷
باشگاه باید با بازیکنان قبل از صدور رای به هر نحوی تمدید کنه که دو مزیت واسه باشگاه داره 
1 اگر محروم بودیم که بازیکنامون حفظ شدن
2 در صورت لغو محرومیت بازیکنایی که پیشنهاد دارن باشگاه به واسطه قرارداد میتونه درامدزایی کنه حتی برای نیم فصل دوم 
دکتر نصیر :
۴ ارديبهشت ۹۷
تیم شدیدا نیازمند تقویت هست نیم فصل دوم حتی یک بازی انتحاری حمله نکردیم چون هافبک های دفاعی دفاع و دروازه اطمینانی بهشون نیست نیم فصل دوم از نظر امتیازی حتی جز سه تیم اول هم نشدیم این وضع با تقویت شدید رقبا مثل ذوب آهن سپاهان تراکتور و خود استقلال وضع رو بدتر خواهد کرد حتی اگر محرومیت لغو نشه باید مثل خرید جباروف توسط استقلال و ارسال قرضی اون به سپاهان قرضی بازیکن بخریم چون در نیم فصل بین فصل ها بازیکن با کیفیت پیدا نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی