آخرین وضعیت احمد نوراللهی در پرسپولیس

آخرین وضعیت احمد نوراللهی در پرسپولیس

احمد نوراللهی طبق شایعات باید دوران آموزشی دوماهه خود را پشت سر بگذارد تا شرایط بازگشت به این تیم را به دست بیاورد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، با گذشت بیش از 3 ماه از لیگ و تمرینات مستمر این بازیکن با برانکو ایوانکوویچ هنوز تکلیف حضور شماره هشت سرخپوشان نامشخص است.


در این ارتباط گفته می‌شود احمد نوراللهی برای ادامه حضور در ترکیب سرخپوشان باید دوران دو ماهه خدمت آموزشی خود را پشت سر بگذارد و تنها بعد از این اتفاق قادر به بازگشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. در این رابطه محمدعلی ترکاشوند اینطور توضیح می‌دهد: ما پیگیر کار او هستیم و فکر می‌کنم که به زودی مشکل حل شود. فکر می‌کنم اگر بنا باشد آموزشی هم برود، در پایان فصل این اتفاق بیفتد.


احمد نوراللهی که نیم فصل لیگ شانزدهم مجبور به جدایی از جمع سرخپوشان شد، بعد از اینکه تراکتورسازی از نقل و انتقالات محروم شد، از فوتبال به دور بوده و این مساله باعث شده تا بعد از تکمیل مدارک مربوط به کسری خدمتی نیز قادر به بازگشت به جمع سرخپوشان تهرانی نباشد. این در حالی است که این بازیکن با هماهنگی صورت گرفته بین وزارت ورزش و ستاد کل نیروهای مسلح توانست در دو دیدار نیمه نهایی مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان این تیم را همراهی کند.


در شرایطی که پیش از این 29 آبان را زمان قطعی بازگشت نوراللهی به ترکیب پرسپولیس عنوان می‌کردند، اکنون گفته شده او تنها در صورت پشت سر گذاشتن دوران آموزشی دو ماهه می‌تواند برگه تسویه حساب و کار پایان خدمت خود را دریافت کند و این مساله باعث شده طی روزهای اخیر از شرایط بازگشت به پرسپولیس دورتر شود.


با صحبت‌های امروز معاون باشگاه پرسپولیس اما برانکو ایوانکوویچ و احمد نوراللهی امیدوار هستند تا با هماهنگی صورت گرفته، او به جمع تیم بازگردد و در پایان فصل و تعطیلات برای حضور در مرکز آموزشی و طی کردن آن بهره ببرد. موضوعی که باعث پایان مشکلات و موانع حضور او در ترکیب سرخپوشان خواهد شد.

سربازی

نوراللهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی