آخرین وضعیت هافبک سرباز پرسپولیس

آخرین وضعیت هافبک سرباز پرسپولیس

هافبک پرسپولیس که برای حضور در بازی با الهلال عربستان به دنبال دریافت مجوزهای قانونی برای خروج از کشور بود هنوز نتوانسته است برگه ترخیص خود را دریافت کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، احمد نوراللهی امروز برای دریافت برگه ترخیص از خدمت سربازی خود اقدامات لازم را انجام داد تا بتواند گذرنامه خود را برای همراهی پرسپولیس در بازی های لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده و سرخپوشان را در بازی رفت مقابل الهلال عربستان همراهی کند. اما به وی اعلام شده است هنوز سرباز محسوب می شود و نمی تواند برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.


هافبک پرسپولیس که با توجه به انجام امور اداری مربوط به پایان خدمتش به اصفهان نرفت تا برای این تیم در بازی با سپاهان بازی کند دیدار برابر الهلال عربستان را نیز از دست داد. نوراللهی اجازه خروج از کشور را ندارد و باید منتظر بماند تا تکلیف زمان پایان خدمتش مشخص شود.

احمد نوراللهی

سربازی

لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

پرسپولیس-سپاهان

دکتر نصیر :
۲۹ شهریور ۹۶
خط هافبک الهلال بسیار خطرناک هست کمال هم که نیست پاس های پشت دفاع بسیار خطرناکی به بازیکن برزیلی میدن
صبا :
۲۹ شهریور ۹۶
لعنت به بدخواهان پرسپولیس.خدا ازتون نگذره عقده ای ها چطور برای فولاد شد .نوبت ما شد چشمه خشکید.اخ پرسپولیسم.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی