آخرین وضعیت پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید

آخرین وضعیت پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید

دردسری که مهدی طارمی برای پرسپولیس ایجاد کرد تبعاتی برای سرخپوشان خواهد داشت و با وجود اینکه این تیم به بازیکن جدید نیاز دارد اما نمی‌تواند به خواسته‌اش برسد.

 

به گزارش پیروزی‌دیلی، کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال، باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلف در پرونده انتقال مهدی طارمی از ریزه اسپور ترکیه به محرومیت از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات و همچنین پرداخت تضامنی ۷۹۰ هزار یورو محکوم کرده است.

 

حکمی که باشگاه پرسپولیس نسبت به آن اعتراض کرده است تا بتواند در دادگاه بین المللی ورزش، تخفیفاتی را بگیرد. اما تا این لحظه هیچ پاسخی به اعتراض باشگاه پرسپولیس داده نشده است. با این تفاسیر بعید است دادگاه بین المللی ورزش، محرومیت پرسپولیس را بخشیده تا برانکو ایوانکوویچ بتواند تیمش را در نیم فصل رقابت های لیگ برتر فصل جاری و همچنین ابتدای فصل آینده، تقویت کند.

 

پرسپولیس تا پیش از نقل و انتقالات زمستانی مجوز دارد

حکم فیفا در خصوص محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی است و به پیش از این تاریخ مربوط نمی شود. بنابراین سرخپوشان می توانستند در صورت داشتن جای خالی در لیست خود، بازیکن مد نظرشان را جذب کنند.

 

مشکل؛ لیست کامل پرسپولیس است

پرسپولیس می تواند پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالاتی با بازیکنانی که از سوی فیفا به عنوان بازیکن آزاد وجود دارند قرارداد ببندد اما مشکل اینجاست که لیست بزرگسالان پرسپولیس تکمیل است. طبق آیین نامه لیگ برتر، هر تیم لیگ برتری می تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال و ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال جذب کند. باشگاه پرسپولیس نیز با احتساب احمد نوراللهی، ۱۸ بازیکن بزرگسال دارد و نمی تواند هیچ بازیکن را در این رده سنی، جذب کند.

 

نوراللهی در لیست پرسپولیس است اما بدون کارت بازی!

احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تا ۲۹ آذرماه سال جاری سرباز است و نمی تواند برای سرخپوشان پایتخت بازی کند. سربازی که به پادگان نمی رود و با پرسپولیس تمرین می کند اما مجوز حضور در لیگ برتر را ندارد. وی که بازیکن بزرگسال پرسپولیس است تنها منتظر است کارت بازی وی در رقابت های لیگ برتر، پس از اتمام مدت قانونی سربازی اش صادر شود.

 

محرومیت از نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی