آروابارنا: الوصل برای برد به زمین می‌رود/ با همان ترکیب بازی رفت به میدان می‌رویم

آروابارنا: الوصل برای برد به زمین می‌رود/ با همان ترکیب بازی رفت به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال الوصل گفت: الوصل در تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رود.
به گزارش پیروزی دیلی، رودولفو آروابارنا سرمربی تیم فوتبال الوصل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، گفت: در ابتدا باید بگویم الوصل در تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رود. در این بازی تمام نقاط ضعف و قوت رقیب را بررسی کرده‌ایم و با تمام قدرت وارد زمین خواهیم شد. 

 وی افزود: اگر ما اکنون در شرایط خوبی نیستیم ولی در تمام بازی ها مثل بازی با پرسپولیس به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم. ما در این روزها با توجه به اینکه بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم نتایج خوبی نگرفتیم. این روزها این بازیکنان در حال بازگشت به ترکیب هستند و امیدواریم وضعیتمان بهتر شود. 

 سرمربی الوصل ادامه داد: تیم الوصل عملا اگر از بازی فردا مقابل پرسپولیس شکست بخورد از این رقابت ها حذف شده است ولی روی کاغذ شانس بسیار کمی خواهد داشت. ولی با این وجود با تمام قدرت در این بازی حاضر خواهیم شد تا بهترین نتیجه را بگیریم. ما در بازی فردا با همان ترکیب جوانی که در بازی رفت مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم به میدان خواهیم رفت. درباره بازی کردن حسن و کایو باید بگویم که هر دو آنها در حال گذراندن دوران نقاهتشان هستند. شانش بازی کردن حسن در این بازی نسبت به کایو بیشتر است. 

 سرمربی آرژانتینی الوصل در پایان گفت: درباره فشار در این بازی باید بگویم که ما هیچ فشاری را احساس نمی کنیم و ما در میان هوادارانمان و داخل ورزشگاه خودمان بازی می کنیم. پرسپولیس یکی از قوی ترین تیم های گروه ماست ولی ما توجه به توانایی بازیکنانمان و مصدومانی که داشتیم به بازیکنان جوان خودمان اعتماد می کنیم زیرا ما در این فصل در چند رقابت حضور داریم و باید بنا به فشردگی آنها عمل کنیم.

آروابارنا

پرسپولیس-الوصل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی