آزمون: وقتی به ما احترام نمی‌گذارند چه کار کنیم؟/ روی یک غفلت پیروزی را از دست دادیم

آزمون: وقتی به ما احترام نمی‌گذارند چه کار کنیم؟/ روی یک غفلت پیروزی را از دست دادیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بی‌برنامگی دلیل به هم خوردن جشن پایان بازی بود و وقتی به ما احترام نمی‌گذارند چه کار کنیم؟
به گزارش پیروزی دیلی، سردار آزمون پس از تساوی 2 بر 2 تیم ملی کشورمان مقابل سوریه گفت: متاسفانه در لحظات پایانی بازی تمرکز کافی نداشتیم و در یک لحظه غفلت بازی را از دست دادیم. 

 وی درباره این که چرا بازیکنان تیم ملی در پایان بازی در جشن صعود شرکت نکردند، گفت: بی‌برنامگی. به ما گفتند در پایان بازی آتش روشن می‌کنند اما بعد گفتند خبری نیست. وقتی که به بازیکن احترام نمی‌گذارند ما باید چه کار کنیم؟ شما دیدید زمانی که ما از کره برگشتیم چه کاری با ما کردند.

 مهاجم تیم ملی در خصوص درگیری هایی که در جریان بازی با دروازه‌بان تیم سوریه داشته، عنوان کرد: به طور کلی فوتبال کشورهای عربی همین طور است که بیشتر دوست دارند روی زمین بیفتند و وقت تلف کنند. 

 آزمون درباره اینکه رکورد تیم ملی در بسته نگه داشتن دروازه خود از بین رفت اما همچنان رکورد نباختن به تیم‌های آسیایی را توانست حفظ کند، خاطرنشان کرد: همین که نباختیم خودش خوب است، امیدوارم همین رکورد را ادامه دهیم.

 وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد هواداران سوری امروز علیه تیم ملی ایران شعارهایی سر دادند، گفت: این اتفاق طبیعی بود در مالزی هم متاسفانه فحش‌های رکیکی به ما دادند و امروز هم این اتفاق رخ داد. همیشه برای آنها احترام قائل بودیم و در ایران هم به آنها احترام گذاشتیم. نمی‌دانم چرا این کار را انجام دادند.

ایران-سوریه

سردار آزمون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی