آزمون کنترل کیفیت برای گرشاسبی

آزمون کنترل کیفیت برای گرشاسبی

با اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس و جانشین مدیرعامل این باشگاه تعیین شده اما این گزینه هنوز برای ماندن قطعی در پرسپولیس باید منتظر بماند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش می گویند حمید گرشاسبی فعلا نمی تواند گزینه نهایی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برای مدیرعاملی باشگاه باشد. 

در واقع گرشاسبی باید آزمون کنترل کیفیت مدیریتی را در بالاترین سطح باشگاهداری کشور یعنی باشگاه پرسپولیس بگذراند و اگر شرایط واقعی ماندن در این پست را داشت، می تواند به کارش به عنوان مدیرعامل نیز ادامه دهد. او فعلا سرپرست موقت است و مجوز امضای چک ها و صدور دستورات مدیریتی را از سوی وزارتخانه دریافت کرده است.

از سوی دیگر، گرشاسبی نیز مانند طاهری بازنشسته است اما از آنجا که مدارکی دال بر ایثارگری دارد، می تواند به کار در این باشگاه ادامه دهد البته گویا شرایطی برای تائید این مدارک وجود دارد که باید با بررسی های دقیق از سوی مسئولان امر همراه باشد.

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی