آشتی با پرسپولیس، دلجویی از بازیکنان

آشتی با پرسپولیس، دلجویی از بازیکنان

روز گذشته نزدیک به صد هوادار خودشان را به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند تا در عین دلجویی از بازیکنان، حمایت خود از پرسپولیس را یک بار دیگر اعلام کنند.

به گزارش پیروزی دیلی،به این فکر کنید که انتقادهای خشمگینانه هواداران امثال ربیع‌خواه و ماهینی را به ستوه بیاورد و به جدایی ترغیب‌شان کند. بدون آنها آیا پرسپولیس ‌محروم از پس لیگ برتر برمی‌آید؟ نه اینکه به خاطر محرومیت باشگاه، دست از انتقاد بکشیم اما اگر بازیکنی به هوای حضور در فوتبال اروپا پرسپولیس را در پایان فصل ترک کند، آیا جایگزینی بهتر از همین ماهینی و ربیع‌خواه چند پسته برایش هست؟ گذشته از این، انتقاد کردن و حتی اعتراض هم راه و رسمی دارد و قرار نیست آن را با توهین یکی کنیم. همانگونه که روا نیست با یک باخت، همه موفقیت‌ها و روزهای خوش پرسپولیس و همین قهرمانی منحصر به فردش را زیر سوال ببریم. خودِ هواداران هم البته خیلی زود به این موضوع پی بردند و به آن همه عصبانیت و توهین پایان دادند.

با اینکه اعلام کرده بودند تمرین شنبه به دلیل فاصله 48 ساعته‌اش با بازی با الوصل پشت درهای بسته برگزار می‌شود، نزدیک به صد هوادار خودشان را به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند تا در عین دلجویی از بازیکنان، حمایت خود از پرسپولیس را یک بار دیگر اعلام کنند. خوش‌شانسی این هواداران هم رودررو شدن با سرپرست باشگاه بود. حمیدرضا گرشاسبی که برای دیدار و صحبت با بازیکنان به محل تمرین آمده بود، نتوانست مقابل درخواست هواداران برای حضور در محل تمرین بایستد و درهای ورزشگاه را به روی آنها باز کرد. تا خروج اعضای تیم از سالن، هواداران هم روی سکوها جای گرفتند و با دیدن بازیکنان و مربیان، تک‌تک آنها را مورد تشویق قرار دادند؛ بیش از همه، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه را که در تمرین بازیابی بعد از شهرآورد بیشترین توهین را شنیده بودند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی