آشوبی: بی‌فرهنگی چند تماشاگرنما باعث محرومیت پرسپولیس شد/ طارمی و منشا زوج خوبی می‌شوند

آشوبی: بی‌فرهنگی چند تماشاگرنما باعث محرومیت پرسپولیس شد/ طارمی و منشا زوج خوبی می‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک تیم زحمت می‌کشد و خودش را به مراحل بالا می‌رساند اما به خاطر بی‌فرهنگی یک عده به محرومیت دچار شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، فرزاد آشوبی در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویا قطر که بدون حضور تماشاگران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: فقط می‌توان افسوس خورد. یک تیم زحمت می‌کشد و با هر سختی خودش را به اینجای کار می‌رساند اما به‌خاطر یک بی‌فکری و بی‌فرهنگی عده‌ای به محرومیت دچار می‌شود.

 وی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران خیلی اطلاع‌رسانی کردند ولی چند تماشاگر‌نما این بلا را سر پرسپولیس آوردند. امیدوارم پرسپولیس بدون تماشاگر هم بتواند لخویا را شکست دهد.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس تاکید کرد: برانکو با طرز فکر منطقی خوب بازیکنان مورد نظرش را جذب می‌کند و این 2 بازیکن هم مطمئنا می‌توانند در عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار باشند.

 آشوبی در پایان گفت:‌ منشا می‌تواند زوج خوبی با طارمی ایجاد کند و اگر این اتفاق رخ دهد قطعا شاهد گل‌های فراوانی در فصل بعد از پرسپولیس خواهیم بود.

آشوبی

پرسپولیس-لخویا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی