آقاخان: قصد توهین به کسی را نداشتم/ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

آقاخان: قصد توهین به کسی را نداشتم/ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

هافبک پیکان تاکید کرد در صحنه شادی پس از گل قصد توهین به کسی را نداشته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مرتضی آقاخان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس را چون طرفدار میلیونی دارند دوستشان دارم. جا دارد اگر هواداران امروز از دست من دلخور شدند عذرخواهی کنم. 


وی درباره گلزنی‌اش در این دیدار تصریح کرد: روی ضربات آزاد تمرینات زیادی می‌کنیم. خداراشکر سال گذشته و امسال نتیجه خوبی هم روی این ضربات گرفته‌ایم و گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم، امروز هم روی همین ضربه‌ها امتیاز خوبی گرفتیم.


هافبک پیکان درباره شادی پس از گلش عنوان کرد: اشتباهی که سال گذشته انجام دادم را امسال هم تکرار کردم. جا دارد دوباره از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم، شادی گلم احساسی بود. دوست‌های زیادی در پرسپولیس دارم و قصد توهین نداشتم و سر تعظیم مقابل هواداران فرود می‌آورم.

پرسپولیس-پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی