آقایی: از پرسپولیس پیشنهاد دارم/تا آخر فصل منتظر مذاکره با تراکتور می مانم

آقایی: از پرسپولیس پیشنهاد دارم/تا آخر فصل منتظر مذاکره با تراکتور می مانم

مدافع تیم تراکتورسازی گفت: از تیم پرسپولیس پیشنهاد دارم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سعید آقایی پس ازبازی تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم و به هدفمان رسیدیم. هواداران مثل همیشه شرمنده مان کردند و تا آخرین لحظه حمایت کردند امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی جواب هواداران را بدهیم.

 وی درباره مصدومیت و اینکه بالاجبار بازی کرد گفت: مصدومیت همان قبلی بود و همانجای پایم ضربه خورد امیدوارم در ادامه راه مشکلی برای من ایجاد نکند قلعه نویی هر تصمیمی بگیرد ما اطاعت می کنیم.

 مدافع تراکتورسازی درباره اینکه مطالبات بازیکنان این تیم دریافت نشده است بیان داشت: اینکه پول مان را نگرفتیم برایمان عادی شده است. ما پول دو سال قبل مان هم مانده است. ما پشت کاپیتان مان هستیم و هرچه او بگوید انجام می دهیم. 

وی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس گفت:من تراکتوررسازی تیم شهرم است و خیلی دوستش دارم و تا آخر فصل منتظرم که بیایند با من صحبت کنند. حالا باید ببیینیم در آخر فصل چه اتفاقی می افتد. 

 آقایی افزود:الان اگر بازیکن غیربومی بودم بت می شدم و فحش هم تحمل نمی کردیم و از من تشکر هم می کردند تنها پیشنهادی که دارم تا الان از پرسپولیس بود.

آقایی

پرسپولیس

صبا :
۳۱ فروردين ۹۶
باز بازی با اسم پرسپولیس شروع شد امان از این بازیکنان تازه به دوران رسیده.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی