آقایی: پرسپولیس حاضر نشد 1.5 میلیارد برایم هزینه کند!

آقایی: پرسپولیس حاضر نشد 1.5 میلیارد برایم هزینه کند!

مدافع ملی پوش سپاهان  از دلایل نرفتن به پرسپولیس و حضور در اصفهان صحبت کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سعید آقایی درباره مذاکرات خود با پرسپولیس گفت: اولین پیشنهادی که من دریافت کردم از پرسپولیس بود و حتی مذاکرات خوبی نیز انجام دادیم اما در نهایت باتوجه به اینکه من مشکل چک 1.5 میلیارد تومانی‌ام به گسترش وجود داشت با مسئولان پرسپولیس به توافق نرسیدم و آنها حاضر نشدند بخشی از این پول را به من پرداخت کنند و من در نهایت به سپاهان پیوستم.

سعید آقایی

سقف بی سقف

سپاهان

نقل و انتقالات

پرسپولیس

یک و نیم میلیارد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی