آقای برانکو؛ پیغام هواداران را به معمار پرسپولیس نوین برسان

آقای برانکو؛ پیغام هواداران را به معمار پرسپولیس نوین برسان

برانکو میراث‌دار تیمی است که روزگاری با هدایت استانکو لرزه به اندام رقبا می‌انداخت.

یاد آن روزها، استانکو و پرسپولیس زلزله‌اش و آن تیم رویایی که ما را بعد از دهه شصت دلباخته پرسپولیس کرد با شنیدن خبری تلخ زنده شد. استانکو را آنهایی که می‌شناسند هرگز از یاد نمی‌برند، معلمی که می‌توان او را "معمار پرسپولیس نوین" نامید.


بزرگمردی که مهدی مهدوی‌کیا را در هفده سالگی در میان خیل ستاره‌ها و اسطوره‌های ملی‌پوش فیکس کرد و میناوندها را به فوتبال ایران شناساند. اویی که بی شک کریم باقری و علی دایی‌ها رشد و پیشرفت فوتبالی خود را مدیون وی هستند. استانکو با آن تیم دوست داشتنی‌اش، با آن قهرمانی‌ها و آن سیستم خاص 3-6-1 و آن روزهای پر از خاطرات شیرین جایش در قلب ماست.


... و حالا استانکو در بستر بیماری است و برانکو می‌خواهد ماموریت ناتمام او را با تکرار قهرمانی‌ها و ان‌شاالله قهرمانی آسیایی تکمیل کند.


آقای برانکو؛ حال که راوی این خبر تلخ و تکان دهنده  بودید سلام عاشقانه میلیون‌ها ایرانی را به استانکوی عزیز برسانید و بگویید؛ جایت در قلب ماست و بدان هرگز و هرگز فراموش‌ات نخواهیم کرد بزرگمرد و برایت با چشمانی پر از اشک و دلی بی‌تاب سلامتی و بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم (ح-ق)

استانکو

برانکو

فراموشت نمی‌کنیم استانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی