آقای جلالی اگر پرسپولیس بود چطور؟!

آقای جلالی اگر پرسپولیس بود چطور؟!

حرف های مجید جلالی بعد از حکم محرومیت فیفا برای باشگاه تراکتورسازی و شکایت احتمالی باشگاه پیکان از این تیم جالب است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مجید جلالی بعد از مشخص شدن محرومیت تیم تراکتورسازی از نقل و انتقالات و شکایت احتمالی تیم پیکان به دلیل استفاده تیم تراکتورسازی از عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده گفت: این موضوع در حیطه اختیارات باشگاه است و به من ارتباطی ندارد. آنچه که مسلم است ما با تراکتور در زمین بازی کرده ایم و یک بر صفر هم شکست خورده ایم. 
 او در پاسخ به این سوال که آیا خودش موافق شکایت از تراکتورسازی است یا نه هم گفت: راستش را بخواهید من موافق نیستم چراکه این کار چندان اخلاقی نیست!!!!

*پی نوشت(طنز تلخ): اگر پرسپولیس به جای تراکتورسازی بود همون ثانیه اول همه شکایت می کردن و سازمان لیگ و فیفا شبانه حکم می داد تمام بازی های 3-0 به نفع حریفان پرسپولیس!!!!

تراکتور

جلالی

کسر امتیاز

علی :
۱۶ بهمن ۹۵
متاسفم برات جلالی که ادعات میشه فوتبال سرت میشه.خب زیاد اخلاقی نبود جلو تراکتور فوتبال بازی کردید البته از بازی ندادن به منشا در ترکیب اصلی همچین فوتبال هم بازی نکردید.مثل اینکه به طرف بگن امتیاز بگیر از تیم حریف بگه نه اخلاقی نیست.هه حرف مزحک و خنده داریه.فقط ادعای فوتبال فهمی دارن
ارش :
۱۵ بهمن ۹۵
باسلام
تا وقتی پرسپولیس و طرفداراش خدارو دارن نه از داوریها میترسن و نه از فدراسیون فوتبال ایران
خدا با ماست کافیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی