آقای محرمی جواب محبت پرسپولیس و هوادارانش این نبود

آقای محرمی جواب محبت پرسپولیس و هوادارانش این نبود

 پرسپولیس محروم شد و حالا برای فصل بعد کلی مشکل دارد. مشکلاتش زمانی دوچندان شده که می بیند بازیکنانش به راحتی با تیم خداحافظی می کنند و به راحتی از پیشرفت خود می گویند!


به گزارش پیروزی دیلی، همه همکارانم در روزنامه پیروزی بعد از خداحافظی صادق محرمی از پرسپولیس برایش سنگ تمام گذاشتند و آرزوی موفقیت کردند. از روزهای خوبی که با پرسپولیس داشت گفتند و از بازیهای خوب او برای تیمش گفتند و نوشتند. خدایی هم باید این کار را می کردند چون صادق برای پرسپولیس واقعا زحمت کشید و لحظات بسیار دلنشینی را برای این تیم رقم زد.


***


اما اجازه بدهید فقط از خوبیهایش نگوییم. ما قبل از اینکه حامی محرمی جوان باشیم حامی پرسپولیس بزرگ و هوادارانی هستیم که همیشه دل نگران تیم محبوبشان هستند. اجازه بدهید در این ماجرا از حق پرسپولیس و هوادارانش هم دفاع کنیم. دیگر کسی نیست که نداند پرسپولیس از یارگیری محروم است. کسی نیست که نداند عامل این محرومیت امروز به راحتی برای خودش در فوتبال قطر روزگار می گذراند و بعد از محروم شدن پرسپولیس حاضر نشد به گونه ای این ثمره بی توجهی اش را جبران کند.


***


پرسپولیس محروم شد و حالا برای فصل بعد کلی مشکل دارد. مشکلاتش زمانی دوچندان شده که می بیند بازیکنانش به راحتی با تیم خداحافظی می کنند و به راحتی از پیشرفت خود می گویند! پرسپولیس نامش آنقدر بزرگ است که باعث پیشرفت بازیکنان مستعد می شود. اگر بازیکنی در این تیم به رشد و تعالی می رسد حاصل نام بزرگ پرسپولیس و شور و شوق هوادارانی است که بی مزد و منت به پرسپولیس و ستاره هایش می پردازند و از آنها حمایت می کنند. پرسپولیس همیشه راه پیشرفت ستاره هایش را هموار کرده و هوادارانش با نفس گرمی که دارند ستاره ها را به سمت پیشرفت بدرقه کردند. ای کاش پنجره بسته نبود تا امروز هم هواداران پرسپولیس با دلگرمی بیشتری برای ستاره بی حاشیه تیمشان آرزوی موفقیت کنند. اما هنوز پنجره باز نشده و تیم و عوامل باشگاه و مردم در نگرانی و بلاتکلیفی به سر می برند. مدیر باشگاه مجبور است طعنه های هواداران ناراضی را به جان بخرد چون نمی تواند به بازیکن تیمش بگوید باید بمانی و باید تمدید قرارداد کنی. گرشاسبی واقعا نمی تواند شان باشگاه را بابت تمدید قرارداد یک بازیکن آزاد پایین بیاورد. اما هوادار از او توقع دارد. هوادار هم نمی تواند به بازیکنش بگوید چرا در این شرایط تیم را رها می کنی. اما چرا ما بگذاریم این حرفها در دل هواداران و مسوولان باشگاه تبدیل به غمباد شود و آنها را از درون بشکند. اجازه بدهید ما زبان هواداران و مسوولان باشگاه شویم.


***


آقای محرمی خدایی این رسمش بود؟! در شرایطی که پرسپولیس باعث پیشرفت شما شد و عواملش بدشان نمی آید تا شما ستاره ای سرخ در آسمان فوتبال برتر دنیا باشید، توقع بود شما شرایط سخت امروز پرسپولیس را درک می کردی و با قدری فداکاری بیشتر خیال تیم و کادر فنی و هوادارانش را برای مدتی حتی کوتاه راحت می کردی. متاسفانه حالا شرایط برای پرسپولیس سخت تر شده و فقط باید به دنبال این باشد که از داشته های موجودش چه کسی را جای شما قرار دهند. متاسفانه در این روزگار حق رشد پرسپولیس را در مبلغی خلاصه می کنند که باشگاه می تواند از باشگاه آینده یک بازیکن جوان بگیرد اما آیا با پول می شود مشکلات فصل بعد پرسپولیس را کم کرد؟!


***


ما همگی برایت آرزوی موفقیت داریم اما ای کاش صدای هواداران که قطعا بلندتر از صدای مدیربرنامه شماست را می شنیدید و در این روزهای سخت به کمک پرسپولیس می آمدید. حتی برای یک نیم فصل هم می توانستید فریادرس پرسپولیس باشید. اما ظاهرا خواسته شما و مدیربرنامه اتان چیز دیگری است.
فقط باید بگوییم این رسمش نبود و از خدا بخواهیم به خاطر دل هواداران این تیم کمک کند تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا به این شکل راحت تر این جدایی سریع و نادیده گرفتن شرایط سخت پرسپولیس را از یاد ببریم.


***


اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز نشود پرسپولیس یک نیم فصل سخت را باید سپری کند. یک نیم فصل ماندن قطعا کار سخت و دشواری نبود. نیم فصلی که باشگاه فرصت داشت تا برای یارگیری زمستانی و جایگزین کردن فردی به جای محرمی برنامه ای بریزد و حتی به لیگ های پایین تر سری بزند!
 به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ در فصل آینده برای شما هم آرزوی موفقیت و پیشرفت در فوتبال را داریم. گاهی باید حرف دل هواداران را هم به شکلی به اطلاع شما و بقیه اهالی فوتبال و باشگاه پرسپولیس برسانیم.


اردلان بزرگ نیا

شیرین :
۳۰ خرداد ۹۷
هرجا که هستی موفق و سلامت باشی و برای تمام بازیهای خوب و عالیت سپاس پسر خوبه پرسپولیس
شیرین :
۳۰ خرداد ۹۷
هرجا که هستی موفق و سلامت باشی و برای تمام بازیهای خوب و عالیت سپاس پسر خوبه پرسپولیس
شیرین :
۳۰ خرداد ۹۷
هرجا که هستی موفق و سلامت باشی و برای تمام بازیهای خوب و عالیت سپاس پسر خوبه پرسپولیس
محمد همیشه عاشق پرسپولیس :
۶ خرداد ۹۷
سلام
باید باور کرد که حرفهای همه که بالا زده شد از روی دلسوزی و حقیقت زده شده ، آقا مهدی در مورد تعریف اسطوره صددرصد درسته و مو لادرزش نمیره.... دوست دیگر که گفته باید برند به آیندشون فکر کنند.... خداییش یک کارمند(مث خودمن) اگر پس اندازش 200-300 میلیون باشه و یه منزل ... دیگه چیزی نمیخواهم و البته کار خوب... این فئتبالیستها که نود درصدشان بیسواد هستند و معنی زندگی خوب را فقط با یکی دوسال قرارداد خوب میفهمند ... آنقدر حریص میشوند که به یک زندگی حداقلی و متعادل هم راضی نمیشوند ... طارمی و امثال این آقایون که یک مولکول مقابل عظمت پرسپولیس هستند ... میخواهند از قافله دور نمانند و میلیارد میلیارد پول جمع کنند.... کاش همه مثل هادی نوروزی عزیز فکر میکردند که بعد فوتش هنوز خانواده اش به حق خود (کل قرارداد) نرسیده اند... اما خداییش این بازیکنان همین الان هم میلیارد + یک منزل + ماشین مدل بالا و برند دارا میباشند اما راحت پشت به آن تیمی میکنند که بوجود آورنده شان بوده و سبب اوجشان بوده.... پس نگویید باید بروند دنبال آینده شان..... همه اینها یک استثنا دارد و آنهم هم بازیکن از ته دل دوست دارد رشد فوتبالی داشته باشه که این حسابش از بقیه جداست.... خدا پشت و پناهشان 
طارمی  و تیمش چهارتاییها را زنده کردند و ما هم ازشون ممنونیم... 
رهام :
۵ خرداد ۹۷
مقصر این اتفاق اقای طاهری هست .پرسپولیس نیمه نهایی اسیا بود اصن خرید نکرد سروشم رفت.رامین که قبلش رفته بود..پارسال میشد با خریدای بزرگ قهرمان اسیا شد ولی طاهری خیانت کرد.استقلالی که اصن تو اسیا نبود کلی خرید میلیاردی کرد بعد طاهری هیچی نخرید اگه اونموقع خرید میکرد الان حداقل خیالمون راحت بود.حتی تمدیدم نکردن با بازیکنا
سجاد :
۵ خرداد ۹۷
درود برشما
به نظر من دور از حرفه ای گری است که هر بازیکنی جدا می شود، قصد تخریبش را داشته باشیم، یکی تند تر و یکی کند تر 
مسعود :
۱ خرداد ۹۷
اگر بنا به نظر شخصی من بود، دوست داشتم امثال طارمی ، محرمی در تیم بمانند،اما متاسفانه سوابق و تجربیات باشگاه داری در ایران که تیم محبوبم ، پرسپولیس هم شامل اون میشه، ثابت کرده باید حق رو به امثال طارمی و محرمی داد تا به فکر آینده شون باشن، کدوم مدیر و مسئول باشگاهی یا فدراسیونی، بعد مصدومیت ها یا خداحافظی از فوتبال یا حوادثی مثل فوت امثال نوروزی و اولادی، به کمک بازیکن و خونواده ش رفتن، به جز عده قلیل و خاص که دارای روابط حسنه پشت پرده اند و همیشه براشون ی پست و جایگاه و منبع در آمدی درست میشه، از خیل بازیکنانی که فوتبال شون تموم شده، و به هر دلیل اسم بزرگی به دست نیاوردند کی خبرداره، پیگیر مشکلات و  حال جسمی و روحی شون باشه،  امثال داوود محبوب، سراج، باغمیشه، شهباززاده، و خیلی اسم دیگه، پس لااقل اگر نقدی هست اول به مشکل اصلی که تیم داری سیاسی امنیتی ست باید بشه. نه بازیکنی که فردا اسم خیلی هاشونم خاطر ما هم نمیمونه، عشق است پرسپولیس، اما قبلش عشق است انسانیت را
مهدی :
۲۹ ارديبهشت ۹۷
وقتی بازیکنانی مثل مهدوی کیا و کریمی و دایی که در اوج نیاز پرسپولیس به این تیم پشت کردند و برای عشق و صفای خودشون رفتن خارج از کشور و بعد هم شدند اسطوره! همین میشه دیگه! یعنی هوادارها به بازیکنان می گویند بازیکنی که از ایران بره و سودش برای تیم های خارجی باشه اسطوره ی ماست نه بازیکنانی که تمام طول دوران ورزشی اشون در پرسپولیس بوده مثل پروین و خردبین و مایلی کهن و ...
ناصر :
۲۸ ارديبهشت ۹۷
اردلان جان دل نوشته شماحرف دل هواداران بودزنده باشی پرقدرت
فقط پرسپولیس :
۲۸ ارديبهشت ۹۷
سلام 
اینهمه که نقد میکنید یبار هم آقای طاهری رو نقد کنید که عامل 90% این مشکلات هستن 
گرگی در لباس میش که بیشتر به فکر جیب خودشو اطرافیانش بود الان سه ماه از دعوت عادل فردوسی پور میگذره هنوز آقای طاهری جوابی یا دعوتی از اصحاب رسانه نکرده... 
صبا :
۲۸ ارديبهشت ۹۷
من نمیگذرم از باعث وبانیان محرومیت پرسپولیس و حالا تضعیف عمدی و سهوی پرسپولیس.من به هوادارم چی گیرم میاد غیراز لبخند های موقتی و بابت ده سال تحقیر وتضعیف پرسپولیس مریض شدم و جونی ندارم.خودم مشکل  زیاد دارم که جدا از صدمات حاصل ضربه زدن به پرسپولیس بود تازه درد مو با موفقیت پرسپولیس التیام میدادم و انگیزه سپری کردن پیدا کردم ولی خدا چه جوری بی معرفتی امثال طارمی(لعنت خدا بهش) و محرمی و ریش خند کردنمون تحمل کنم.چهرجوری  جفای بازیکنانی که همه روزا وشبا دعاشون کردم سالم وسلامت بمونن ولی حاضر نیست تمدید کنن و یه عده شون با حاشیه سازی هر روز قلبمو له می کنن.
داور زنی وشیرازی وتاج وساکت و اقایونی کمر همت بستین زمین مون بزنید خدا خودتون وعزیزاتون رو زمین بزنه ودلتون خون بشه.دعای شبهای احیام امسال برای کوتاه کردن دستهای سماهاست.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
دکتر نصیر :
۲۸ ارديبهشت ۹۷
اصولا  پرسپولیس در یک سال گذشته از نظر نوع رفتار مدیریتی هیچ شباهتی به پرسپولیس دو سال پیش نداره  از دست دادن چهار مهره کلیدی ملی پوش یعنی رامین سروش طارمی و محرمی در کنار  خرید بازیکنان بی کیفیت یا کم کیفیت درجه دو که حتی باعث اعتراض سید جلال هم شده به خاطر تقویت ضعیف تیم  بیشتر شبیه رفتار یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر برای بقا در لیگ هست!..فقط کافیه بازیکنان خارجی استقلال که 50 درصد این تیم هستن رو با خارجی های پرسپولیس مقایسه کنیم تا به عمق فاجعه پی ببریم استقلال در آستانه حذف از آسیا ریسک می کنه و تیام رو می خوره پرسپولیس شاه مهره خودش رو می فروشه برای درآمد زایی!! بازیکنی که با سه میلیارد در لیگ مثل اون پیدا نمیشه....مطمئنآ این روند ادامه داشته باشه تا یک سال دیگه همین سه چهار ملی پوش رو هم از دست میدیم و عملا پرسپولیسی که چند سال پر مهره ترین تیم ایران بود تبدیل میشه به یک تیم درجه دو در لیگ که با قهر تماشاگران قطعا درآمدهای سامانه هواداری و اسپانسرینگ اون هم به شدت کمتر خواهد شد....باشگاه چنان ضعیف داره عمل می کنه که با وجودی که همه می دونن در نیم فصل اصلآ بازیکن تاپ پیدا نمیشه حتی در خرید قرضی چند ستاره هم می لنگه کاری که منصوریان با خرید قرضی جباروف کرد.....جز تاسف چیزی نمیشه گفت
ارزو :
۲۸ ارديبهشت ۹۷
حقشه بره پیشرفت کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی