آمار فوق‌العاده پرسپولیس در مهمانی‌ها؛ 9 امتیاز و 6 گلِ بیشتر!

آمار فوق‌العاده پرسپولیس در مهمانی‌ها؛ 9 امتیاز و 6 گلِ بیشتر!

هیچ تیمی تعداد بردهای خارج از خانه این فصل‌اش از عدد سه عبور نکرده که پرسپولیس ۷ برد در مهمانی‌هایش داشت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس ۷ بازی از ۸ مسابقه خارج از خانه این فصل را برده و آن یکی هم با سپاهان به تساوی رضایت داد. آماری فوق‌العاده که از تیم برانکو ایوانکوویچ ثبت شده است. پرسپولیس در حالی ۲۲ تا از ۲۴ امتیاز ممکن را جمع کرده که تیمی مانند استقلال فقط ۵ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه‌اش گرفته است. دومین تیم در جدول بازی‌های خارج از خانه، ۹ امتیاز کمتر از پرسپولیس گرفته که نشان از شاهکار برانکو و تیم‌اش دارد. پرسپولیس علاوه بر نمایش فوق‌العاده روی چمن‌های هموار و خوب، نشان داده راه پیروزی در چمن‌های نامرغوب بعضی از شهرستان‌ها را هم بلد است. پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه، ۱۷ گل زده است. میانگین بیش از دو گل در هر مسابقه که تفاوت چشمگیری با بقیه تیم‌ها دارد. در جدول شانزده تیمی لیگ برتر، فقط یک تیم به غیر از پرسپولیس حضور دارد که تعداد گل‌های‌اش در بازی‌های خارج خانه دو رقمی شده باشد. آن هم پارس‌جنوبی‌ است که شش گل در دیدارهای خارج از خانه کمتر از پرسپولیس زده است. پرسپولیس در همین فصل گسترش‌فولاد، استقلال‌خوزستان، نفت تهران را در زمین حریف با سه گل تحقیر کرد.


نتایج پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه


تراکتورسازی ۱-۲ پرسپولیس

نفت تهران ۰-۳ پرسپولیس

گسترش‌فولاد ۰-۳ پرسپولیس

سپاهان ۲-۲ پرسپولیس

استقلال‌خوزستان ۱-۳ پرسپولیس

سایپا ۰-۲ پرسپولیس

پارس‌جنوبی‌جم ۰-۱ پرسپولیس

سپیدرود ۰-۱ پرسپولیس


پرسپولیس خارج از آزادی، گل هم نمی‌خورد. تیم برانکو در این فصل خارج از ورزشگاه آزادی، فقط چهار گل خورده است که دو تا از آن‌ها در تقابل با سپاهان بود. پرسپولیس تنها شکست فصل‌اش را هم در دیدار خانگی تجربه کرده و تنها تیمی است که در بازی‌های خارج از خانه شکستی نخورده است. این در حالی است که پرسپولیس نیمی از دیدارهای خانگی فصل‌اش را نبرده است. باخت به پیکان و تساوی مقابل پدیده و سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی، ۹ امتیاز از یازده امتیازی است که پرسپولیس از دست داد.  


  جدول بازی‌های خارج از خانه

رکورد

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی