آمار نشان می‌‎دهد؛ بایرن مونیخ تیم برتر میدان در جدال با رئال مادرید

آمار نشان می‌‎دهد؛ بایرن مونیخ تیم برتر میدان در جدال با رئال مادرید

آمار نشان می‌دهد درمجموع دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ تیم برتر میدان بوده و نتوانسته نتیجه بازی را به سود خودش رقم بزند.

به گزارش پیروزی دیلی، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با برد در مجموع ۴ بر ۳ مقابل بایرن مونیخ راهی فینالی لیگ قهرمانان شود، اما آمار می‎گوید در مجموع دو بازی تیم برتر میدان نماینده آلمان بوده است.

یوپ هاینکس که در فصل تابستان نیمکت مربی‌گری بایرن را ترک خواهد کرد معتقد است تیمش در به ثمر رساندن موقعیت‎ها در هر دو بازی رفت و برگشت ضعیف کار کرده و دروازه‎بان رئال هم موقعیت‎های زیادی را از آن‌ها گرفته است.

در هر دو بازی رفت و برگشت در مجموع بایرنی‎ها ۳۲ شوت به سمت دروازه حریف زدند، از این تعداد ۱۷ شوت در چارچوب بود و از این تعداد تنها ۳ شوت به درون دروازه راه پیدا کرد.

سفیدپوشان ۶ کرنر زدند و در مقابل بایرن ۱۱ کرنر به دست آورد، همچنین تیم زیدن در مجموع ۴۰ درصد مالکیت توپ را داشت و بایرن ۶۰ درصد.

اما برای بردن نیمه نهایی باید به بهترین شکل از موقعیت‎ها استفاده کرد، رئال مادرید هم با این که در بهترین شرایط نبود این کار را کرد. این تیم در باز پس گرفتن توپ‎های از دست رفته از حریف بهتر بود و ۶۱ بار این کار را انجام داد، در مقابل بایرن ۶۰ بار توپ را از حریف باز پس گرفت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی