آمار گادوین منشا

آمار گادوین منشا

گادوین منشا در دیدار مقابل پارس جنوبی هم موفق به گلزنی نشد.
به گزارش "ورزش سه"، آخرین گل منشا به 35 روز قبل و دیدار با نفت در جام حذفی برمیگردد. او پس از آن مسابقه، در گلزنی ناکام بود و همین موضوع، آمار گل زده سرخ ها را نیز به شدت کاهش داده است. پس از محرومیت طارمی، منشا و علیپور به عنوان مهاجم فیکس در پرسپولیس به میدان رفتند؛ اما مهاجم نیجریه‌ای با وجود تکنیک بالا، در امر گلزنی و حتی قرارگیری در موقعیت گل، ناکام عمل کرده است. 

 او در لیگ تنها یک بار موفق به گلزنی شده و عمده موفقیت هایش، به لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الاهلی و الهلال مربوط است. منشا در 4 دیدار آسیایی، 4 گل زد و از خود به عنوان مهره ای کارآمد در خط حمله پرسپولیس رونمایی کرد؛ اما اوضاع آنطور که باید برای این بازیکن پیش نرفت. 

 پرسپولیس حداقل یک بازی در جام حذفی و 8 بازی در لیگ را بدون حضور طارمی سپری خواهد کرد و این یعنی عدم درخشش منشا، بقای پرسپولیس در صدر را تهدید خواهد کرد. البته دیگر مهاجم پرسپولیس یعنی علیپور هم در 2 بازی اخیر نشانی از روزهای خوبش نداشته؛ اما او 7 گل در لیگ به ثمر رسانده و شانس بالایی برای آقای گلی دارد.

پرسپولیس

گادوین منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی