آنالیز گل‌های احمدزاده روی ضربه سر؛ کوتاه ولی باهوش

آنالیز گل‌های احمدزاده روی ضربه سر؛ کوتاه ولی باهوش

احمدزاده به واسطه هوش بالایش و یک فرمول ویژه، به راحتی با ضربه سر برای پرسپولیس گل می‌زند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، فرشاد احمدزاده یک بار دیگر با ضربه سر برای پرسپولیس گل زد. فرشاد تا قبل از شروع این فصل، تمام گل‌هایی که با لباس پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی زده بود، روی ضربات سر بود. احمدزاده در اولین فصل حضورش در پرسپولیس، سه گل زد. گل به صبای قم، سیاه‌جامگان و گسترش‌فولاد که اتفاقا هر سه تا هم روی ضربه سر بود. در فصل قبل هم هر دو گل احمدزاده روی توانایی‌اش در ضربات سر بود. او با این روش دروازه پدیده و استقلال‌خوزستان را باز کرده بود.

تا این که در این فصل بالاخره گل با ضربه پا را هم تجربه کرد. فرشاد احمدزاده در برد سه گله پرسپولیس در سوپرجام، گل سوم پرسپولیس را از روی پنالتی زد. این اولین گل احمدزاده برای پرسپولیس بود که سر در آن دخالتی نداشت. بعد از آن فرشاد سه گل هم در لیگ زد که هر سه تا با پا بود. احمدزاده در هفته‌های سوم، چهارم، پنجم به نفت تهران، سیاه‌جامگان و گسترش‌فولاد با ضربه پا گل زد.

اما در این مرحله جام‌حذفی، دوباره این بازیکن با ضربه سر برای پرسپولیس گل زد. فرشاد با فرمول همیشگی‌اش، تنها گل پرسپولیس به نفت تهران را زد. احمدزاده به خاطر قد و قامت کوتاهی که دارد خیلی توان رقابت روی توپ‌های هوایی را ندارد. ولی با استفاده از یک تاکتیک، می‌تواند بیشتر از خیلی از مهاجم‌های لیگ با ضربه سر گل بزند.

احمدزاده معمولا به‌عنوان هافبک کناری، از منطقه‌ای حرکت می‌کند که دفاع‌ها حواس‌شان به او نباشد. احمدزاده در شرایطی که تمرکز مدافعان حریف به یارگیری مهاجمان بلند قامت و قدرتی است، از پشت دفاع حریف دور می‌زند و بدون رقم خوردن نبرد هوایی، ضربه سر می‌زند. گل احمدزاده به سیا‌ه‌جامگان را مرور می‌کنیم.

احمدزاده با استفاده از همین روش، در دیدار امروز به نفت آبادان هم گل زد. فرشاد در فاصله بین دفاع چپ و هافبک کناری نفت گام برمی‌داشت. و به محض اینکه توپ به انصاری رسید و زمان سانتر بود، به سرعت خودش را به فضای خالی پشت دفاع نفت آبادان رساند. 

فرشاد احمدزاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی