آنالیز گل‌های طارمی در پرسپولیس

آنالیز گل‌های طارمی در پرسپولیس

مهدی طارمی با گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند در پرسپولیس 31 گله شد تا در صدر جدول گلزنان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر قرار گیرد.

 

به گزارش پیروزی دیلی؛ مهدی طارمی با گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند در پرسپولیس 31 گله شد تا در صدر جدول گلزنان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر قرار گیرد

طارمی برابر تیم‌های صبای قم، سپاهان، سیاه‌جامگان، سایپا، استقلال اهواز، فولاد اهواز و راه‌آهن تهران هر کدام سه گل به ثمر رسانده و تیم‌های پدیده و استقلال تهران هم هر کدام دو گل دریافت کرده‌اند. استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، پیکان و گسترش فولاد نیز هر کدام یک گل دریافت کرده‌اند تا جمع گل‌های این بازیکن به عدد 31 برسد.

طارمی 74 درصد گل‌های خود را در جریان بازی به ثمر رسانده و 13 درصد آنها نیز از طریق ضربه کرنر به ثمر رسیده و 10 درصد گل‌های این بازیکن از طریق ضربات غیرمستقیم بوده و 3 درصد نیز پنالتی.

عالیشاه بیشترین پاس گل را با  ارسال 4 پاس  و احمدزاده، مسلمان، ماهینی و رضائیان نیز هر کدام با سه پاس گل بیشترین سهم را در ثبت و رقم خوردن این موفقیت برای طارمی داشته اند.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی