آنچلوتی: بهتر است حرف نزنم/ امسال سرمربی تیم دیگری نمی‌شوم

آنچلوتی: بهتر است حرف نزنم/ امسال سرمربی تیم دیگری نمی‌شوم

سرمربی سابق بایرن مونیخ تاکید کرد که امسال هدایت تیم دیگری را بر عهده نخواهد گرفت.
به‌ گزارش ‌پیروزی دیلی ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی به خاطر کسب نتایج ضعیف با بایرن مونیخ از کار برکنار شد تا ناکامی بزرگی در کارنامه این مربی ایتالیایی ثبت شود. 

 کارلو آنچلوتی که از نحوه برخورد سران بایرن مونیخ با خود خیلی ناراحت است، بعد از اخراج از این تیم گفت: من ترجیح می‌دهم سکوت کنم و هیچ صحبتی درباره بایرن نخواهم کرد. فعلا نمی‌خواهم درباره بایرن صحبت کنم. فقط این را می‌گویم که مونیخ شهر زیبایی بود و من از حضور در این شهر خیلی خوشحال بودم و متاسفم که این طور دوران کارم به پایان رسید. 

 او در پایان گفت: من این را تاکید می‌کنم که در ۱۰ ماه آینده هدایت هیچ تیمی را بر عهده نخواهم گرفت و تمام گمانه زنی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنم.

آنچلوتی

بایرن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی