آنچه می خوانید حقیقت محض است و واقعیت فوتبال ایران نه کری خوانی

آنچه می خوانید حقیقت محض است و واقعیت فوتبال ایران نه کری خوانی

حقیقت محض است و واقعیت فوتبال ایران نه کری خوانی...
به گزارش پیروزی دیلی، خداداد، دایی، مهدوی کیا و کریمی. چهار مرد سال آسیا و چهار اسطوره سرخ. به جدول بیشترین بازی های ملی هم که نگاه می کنی از جمع ده نفر و حتی پانزده نفر اول شان نود و پنج درصد بازیکنان بزرگ تاریخ ایران سابقه سالها حضور در پرسپولیس را داشته اند. از دایی و کریمی و کیا و جلال گرفته تا عابدزاده و استیلی و میناوند و خیلی ها و خیلی های دیگر. در جدول بیشترین تعداد کاپیتانی هم حکایت همین است که خواندید و در جدول گلزن ترین ها هم حکایت همچنان باقیست. به جام جهانی و المپیک که نگاه می کنی؛به دل ارشیو مقدماتی جام جهانی، جام ملتها و بازی های آسیایی و قهرمانی های آسیایی که می روی باز هم عناصر فیکس و تاثیرگذار و گلزن و گلساز و ستاره هایش سرخ هایی هستند که از دهه پنجاه تا به امروز سهم عمده و ویژه ای در کلکسیون افتخارات فوتبال مان داشته اند. 

 آیا باید درباره یازده سال حضور مستمر هاشمیان و مهدوی کیا در بوندس لیگا و درخشش هلی کوپتر و شهریار و جادوگر در بایرن و یا به اسطوره تیم 115ساله هامبورگ و بهترین گلساز بوندس لیگا شدن مهدی مان و یا 29بازی در جمپیونز لیگ و پنج قهرمانی میناوند در اتریش یا آقای گلی جهان و عضویت در کمیته فنی جوانان فیفا و حضور پررنگ موشک و جادوگر و شهریارها در مراسم های برترین های جهان و آسیا و قرعه کشی های جام جهانی یا حضور چندین باره شان در تیم منتخب جهان و بسیاری از افتخارات دیگر پروین و بهزادی و عابدزاده و پیروانی و محرمی و باقری و اشتیانی و کلانی و کاشانی و پیوس ها اشاره کرد؟ 

 در دربی ها نیز برد شش گله و دبل چهار گله و نه نفره نباختن و ده دقیقه ده نفره سه گل زدن ها از سرخ های باغیرت حماسه ساخته و حماسه های تیم بی حماسه در دربی های رقیب مان چیزی نبوده جز فاجعه های داوری با توصیه مقامات وقت فدراسیون ها برای تاج و بردهای سه برصفر به لطف احکام کمیته انضباطی و دوپینگ دسته جمعی رقیب در آن دربی کذایی. 

درباره قهرمانی های آسیایی شان هم اگر بگوییم بار اول در دهه پنجاه با غلبه بر نماینده اندونزی و مالزی و لبنان و اسراییل با چهار بازی مقابل تیم های درجه سه و چهار آسیا در تهران و در جمع کلا هفت تیم قهرمان شدند و بار دوم ستاره های من درآوردی روی پیراهن شان را با غلبه بر تیم هایی از قطر و تایلند و مالزی و یک تیم چینی و برتری مقابل تیم های درجه دو و سه آسیا کسب کردند تکرار مکررات را گفته ام و خواب تیمی را پریشان کرده ام که از سرنداشتن حماسه در دربی ها به رغم دو باخت چهار گله به نماد چهار جعلی پناه برده و با هشت تخیلی روزگار را سرمی کند.

باور کنید آنچه نوشتم نه کری بود و نه اغراق.ضمن احترام به رقیب و هواداران عزیزش باورم این است.نه باور بنده و امثالهم که تاریخ و ارشیو این را می گوید:آنها کجا و ما کجا

**حسین قدوسی

حسین قدوسی

علی کریمی

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۱۶ آذر ۹۶
حسین آقا ، خدایی پرپر شدند این اساتید جعل و توهم و فتوشاپ با این متن. دست شما درد نکنه. پایدار و سلامت باشید 
در کنار این همه واقعیت محض اما یک واقعیت محض دیگر هم اون ته مهای آرشیو هست و آن حضور یک نفر بعنوان اسطوره جام جهانی و جام ملت ها ندیده در ویترین رقیب است که گل یک نفر دیگر بحکم یگانه خالق ۲ ستاره جعلی در جهان فوتبال حاج فتح الله زاده به ۳ گل او اضافه شد تا یک ۴ تخیلی دیگر نیز خلق شود. 
بزرگترین افتخارش بعد آن ۴ جعلی هم بازی کردن در تیم های درجه چندم قطر و چندین بار رفت و برگشت و سرگردانی بین تهران دوحه و بوسیدن چندباره ۴ گوشه زمین و خداحافظی کردن و دور افتخار زدن در پایان دربی ۸۲ است! یعنی وقتی که ۴ جعلی شان دفن شد و و و و البته می گویند زمانی که نتیجه مثبت تست دوپینگ اش در راه آلمان به تهران بود ، رکورد دو های سرعت و استقامت و ماراتن بین ایران و دوحه را باهم شکست و هنوز که هنوز است ظاهرا عهدی نانوشته است میان وی و کفاشیان و فدراسیون و هرکه باخبر است که تا دنیا باقی است و توپ گرد است و زمین سبز ، از فعالیت این اس اس توره! در سطوح مربیگری و غیره ممانعت بعمل آید. 
یعنی منشوری بود اسطوره شان آن موقع که منشور هنوز اختراع نشده بود. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی