آچار فرانسه‌های سرخ در اردوی اوکراین

آچار فرانسه‌های سرخ در اردوی اوکراین

دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در فصل گذشته را می‌توان حسین ماهینی و محسن ربیع خواه قلمداد کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس در روزهای پایانی فصل شرایط خاصی را دنبال می‌کرد و مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها کاملا دست برانکو ایوانکوویچ را برای چیدن ترکیبی ایده‌آل بسته بود.


با این حال دو بازیکن باتجربه این تیم توانستند با عملکرد قابل اعتماد خود، سرمربی کروات خود را به آینده امیدوار کنند. دو بازیکنی که در نهایت عنوان آچار فرانسه را نیز به خود اختصاص دادند.


حسین ماهینی فصل را با حضور در سمت راست دفاعی آغاز کرد و در ادامه با توجه به نیاز تیم راهی پست حساس قلب دفاعی شد. او در نهایت با توجه به تجربه‌اش در پست دفاع چپ در روزهای پایانی فصل حضور در این پست را نیز پشت سر گذاشت و البته بازی در پست هافبک دفاعی را در غیاب کمال کامیابی نیا را تجربه کرد.


محسن ربیع خواه نیز دیگر بازیکنی بود که در فصل گذشته عنوان آچارفرانسه را به خود اختصاص داد؛ حضور در سمت چپ دفاعی، قلب دفاعی و در نهایت بازگشت به پست تخصصی در هافبک دفاعی، هفته‌های این هافبک شماره 18 را در فصل گذشته شکل داد. آنها اکنون در اردوی اوکراین نیز با انگیزه بالا به دنبال تجربه جدیدی در فصل هفدهم هستند و باید دید اینبار نیاز برانکو ایوانکوویچ آنها را به کدام سمت و پست خواهد برد.

ربیع خواه

ماهینی

Ali :
۱۸ تیر ۹۶
اچارفرانسه ای مثل ماهینی که بلدنیست بازی کنه به درد چی میخوره؟ این همونیه که تودربی تیمو نابود کرد اینو احمدزادهو عالیشاه همونایی هستن که بازی باقشقایی ازتیم دسته دویی باختن وابرومونو بردن این ماهینی همونی که رامین رضائیان با دوازده تا بازی امارچهارتاپاس گلو سه تا گلو ثبت کردبرای خودش ولی این ماهینی اچارفرانستون تو چهل بازی کل امارش یه گلو دوتاپاس گل بود به اضافه یه گل بخودی مقابل ذوب اهن توازادی و هدردادن یه پنالتی سه امتیازی مقابل اس خوزستان شاهکاربزرگشم که به اتفاق اقای احمدزاده عشق برانکو تیمو تو دربی دوتایی نابود کردن  .خلاصه کلام دست از چاپلوسی برای بازیکنی که امارش میگه چکاره هست بردارید عوض تعریف ازاین از مصلح جوونو محرمی تعریف کنید این پیرههای ازکارافتاده فقط روحساب لجبازیهای برانکو فیکسن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی