أفتاب وسط آسمان است ، چرا خواب و غفلت از فدراسیون نشینان ما دور نمی شود؟

أفتاب وسط آسمان است ، چرا خواب و غفلت از فدراسیون نشینان ما دور نمی شود؟

متأسفیم برای آنان که در فدراسیون فوتبال کشور خود را به چنان خوابی زده اند که با زلزله ۱۰ ریشتری هم نمی توان آنها را بیدار کرد. اگر ذره ای اراده برای برخورد با هواداران تراکتورسازی وجود داشت باید با یک دستور فوری از سازمان لیگ یا کمیته اخلاق این بازی در تبریز را بدون تماشاگر اعلام می کردند. حتما باید کسی جان خود را از دست بدهد تا آقایان به خودشان بیایند؟
لطفا از الفاظی چون خودسر و هوادارنما استفاده نکنند و پشت اینها خود را پنهان نکنند وقتی همین روز گذشته رییس کانون هواداران تراکتورسازی فرموده اند اتفاقاتی که در تبریز می افتد بازتاب و عکس العمل اتفاقات ورزشگاه آزادی است! 
کدام اتفاقات آزادی ؟ کی با بطری و سنگ به جان خبرنگار بدبخت افتاده ایم ؟ چه زمانی به زنده و مرده بازیکنان و کادر فنی و پیشکسوتهای تراکتورسازی اهنت و فحاشی کردیم؟ کدام عمل که عکس العملش این حرکات مزخرف و پرده دری ها باشد؟ 
اهانت به کسانی که حی و حاضرند با استفاده از الفاظی که شایسته خود و خانواده این هتاکان است ، شاید با گذشت آن شخص مثل خوردبین و بازیکنان پرسپولیس و پیشکسوتهای در قید حیات پرسپولیس از طرف هواداران قابل بخشش باشد ولی بخداوندی یزدان یکتا قسم یاد می کنیم هرگز از اهانت به کاپیتان فقید پرسپولیس ۲۴ ابدی پرسپولیس اغماض نخواهیم کرد و آنان را نه به فدراسیون منفعل و ارکان قضایی منفعل تر آن  که به همان خدای بزرگ و قدرت مطلق واگذار خواهیم کرد. 
از کسانی که ماحصل بررسی های تخلف و استنکاف و اهانت های محرز استقلال نورچشمی شان می شود یک جلسه محرومیت بازیکنان بی اختیار و بازپرداخت بهای یک فقره بلیط در حق فدراسیون فوتبال! نه مجازات مصرح در ماده ۸۳ استنادی و چشم و گوششان بر سخنان اهانت آمیز و تحریک آمیز سرمربی استقلال بسته می ماند در عوض اعتراض علی علی پور را تحریک آمیز خوانده و او را محکوم به جریمه می کنند ، چه انتظاری می توان داشت. در چند روز آینده از رأی فدراسیون فوتبال تحت عنوانی بعنوان اساتید پارادوکس سخن خواهیم گفت. 
و بسنده می کنیم به قول همیشگی یکی از هواداران پرسپولیس صبا خانم که می گوید خداوندا تو خود پشتیبان پرسپولیسم باش.

علیرضا هادیان

فدراسیون فوتبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی