ابراز همدردی جامعه فوتبال با بازماندگان حادثه ساختمان پلاسکو

ابراز همدردی جامعه فوتبال با بازماندگان حادثه ساختمان پلاسکو

چهره‌ها و شخصیت‌های ورزشی حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت گفتند.


به گزارش پیروزی دیلی؛ در پی اتفاق تلخ آتش سوزی و تخریب ساختمان تجاری پلاسکو و شهادت چند تن از آتش نشان ها و امدادرسان های حاضر در محل برای اطفا حریق، جامعه ورزش هم با مردم و خانواده بازماندگان قربانیان و مصدوم ها همدردی کردند.

 .برانکو ایووانکویچ، سرمربی پرسپولیس هم با براز تاسف خود گفت: عمق تأسف خودم را از آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اعلام می‌دارم. همه پرسپولیسی‌ها همراه با مردم ایران داغدار هستند 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیامی دو فضای مجازی منتشر کرد و گفت: تمام فکر و دعاهای ما با قربانیان و ناپدید شده ها، همچنین با خانواده های آن ها است.

همچنین علی دایی، آقای گل فوتبال جهان و سرمربی نفت تهران نیز در پیامی آورده است:  تسلیت. حرفی برای گفتن نیست. برای قهرمانان واقعی وطن دعا کنید.

علی کریمی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال هم در صفحه شخصی خود عکسی از آتش نشان ها را قرار داد و  گفت: کاش ذره ای از شجاع شما را ما داشتیم. روحتان شاد.

جواد نکونام، رکوردار بازی ملی برای ایران و مربی تیم ملی فوتبال هم در پیامی گفت:  در کنار تسلیت ها دعا کنیم. شاید هنوز زیر آوارها نفسی زنده است. صدایی که از زیر آوار ساختمان پلاسکو می شنوید، صدای از خود گذشتگی و ایثار است.

چهره های سرشناس دیگری مانند کریم باقری، فرشاد احمدزاده، سید مهدی رحمتی. مسعود شجاعی، مهدی مهدوی کیا، امید ابراهیمی، سروش رفیعی،  وریا غفوری و ... هم مانند اقشار مختلف جامعه تاثر خود را از این واقعه تلخ اعلام کردند.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی