ابراهیم‌زاده: مربی را می‌شناسید که خصوصیات فنی مسلمان را دوست نداشته باشد؟/ مذاکره‌ای با او نداشته‌ام

ابراهیم‌زاده: مربی را می‌شناسید که خصوصیات فنی مسلمان را دوست نداشته باشد؟/ مذاکره‌ای با او نداشته‌ام

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مربی را می‌شناسید که خصوصیات فنی مسلمان را دوست نداشته باشیم.
به گزارش پیروزی دیلی، ابراهیم‌زاده در مورد اینکه او دوست دارد محسن مسلمان به سپاهان برود، گفت: واقعیت این است که من صحبتی با او نکرده‌ام. من اعتقاد دارم هر بازیکنی برای اینکه به تیم بیاید باید مربی با او صحبت کند تا فلسفه کاری‌اش را با او در میان بگذارد،‌ اما سوال من این است که آیا مربی‌ای در فوتبال ایران می‌شناسید که بازیکنی با خصوصیات فنی محسن مسلمان را دوست نداشته باشد یا مربی‌ای را می‌شناسید که بازیکنی مثل علیپور را دوست نداشته باشد،‌ ضمن اینکه شما بهتر می‌دانید طبق قوانین و مقررات صحبت با بازیکنی که ۶ ماه از قراردادش مانده است منع قانونی ندارد. من شخصاً در این مورد پاسخ دادم،‌ اما تا حالا مذاکره‌ای با مسلمان نداشته‌ایم. نه فقط به این بازیکنان بلکه ما به جذب بازیکنان دیگر هم فکر می‌کنیم که هر کدام در شرایط خودش انجام می‌شود، اما اکنون پرسپولیس در آسیا حضور دارد و باید آرامش داشته باشد. من برای پرسپولیس،‌ استقلال، ذوب‌آهن و تراکتورسازی به عنوان نماینده‌های ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

محسن مسلمان

منصور ابراهیم زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی