ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس این بازی را به فراموشی بسپارد/نبود کامیابی نیا مشهود بود

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس این بازی را به فراموشی بسپارد/نبود کامیابی نیا مشهود بود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها باید این شکست را به فراموشی بسپارند و با پیروزی مقابل سپاهان یک بار دیگر به مسیر خود برای قهرمانی ا دامه دهند.

به گزارش پیروزی دیلی؛بهنام ابوالقاسم‌پور درباره پیروزی ۳ بر دو استقلال مقابل پرسپولیس در داربی ۸۴ پایتخت اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. ۵ گل رد و بدل شد. نتیجه این بازی ارتباطی به نتایج دو تیم ندارد. فارغ از همه این‌ها فوتبال زیبایی را تماشا کردیم. پرسپولیس باید این بازی را به فراموشی بسپارد و در ادامه لیگ با برتری مقابل سپاهان، به مسیرش برای قهرمانی ادامه دهد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره نقاط ضعف این تیم گفت: نبود کامیابی‌نیا در این بازی مشهود بود و اگر توجه کرده باشید هر سه گل استقلال از سمت چپ پرسپولیس به ثمر رسید. غیبت یک دفاع چپ تخصصی به نقطه ضعف پرسپولیس تبدیل شده بود. با این حال پرسپولیس باید این بازی را به فراموشی بسپارد و سه امتیاز بازی‌های آینده را کسب کند.

او درباره عملکرد پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل نخست خاطرنشان کرد: بعد از گل نخستی که توسط پرسپولیسی‌ها به ثمر رسید آن‌ها فکر کردند که می‌توانند با حفظ همین نتیجه به پیروزی برسند و یا گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند و تقریبا بازی را تمام شده دانستند. اشتباهی که استقلالی‌ها به خوبی از آن استفاده کردند. اشتباه دیگر پرسپولیس، ارسال توپ‌های بلند به روی دروازه استقلال بود در حالی که استقلال از مدافعان بلند قامتی بهره می‌برد. آن‌ها می‌توانستند از عمق دفاع استقلال به خوبی استفاده کنند.

ابوالقاسم‌پور درباره عملکرد استقلال نیز گفت: آن‌ها با پیروزی مقابل السد روحیه گرفته بودند و از لحاظ روانی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند. آنالیز دقیق پرسپولیس به بازیکنان استقلال کمک کرد تا برنامه‌های خود را اجرا کنند. آن‌ها از زمین خودشان دفاع را آغاز کردند و در خط هافبک نیز بهتر از پرسپولیس ظاهر شدند و در نهایت سه امتیاز را کسب کردند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره درگیری کاپیتان‌های دو تیم و ادامه این درگیری در پایان بازی گفت: این اتفاقات در داربی طبیعی است. من در ۴ داربی به میدان رفتم و فشار روانی بسیار زیادی روی بازیکنان وجود دارد. برای هر کسی این اتفاقات پیش می‌آید. رحمتی می‌خواست گل نخورد و حسینی هم به دنبال پیروزی تیمش بود. با این حال فکر می‌کنم داور سه چهار دقیقه کمتر وقت‌های اضافه را اعلام کرد و شاید در این زمان، شاگردان برانکو می‌توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند.

ابوالقاسم پور

دربی 84

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی