ابوالقاسم‌پو:پرسپولیس مثل آب خوردن از گروهش صعود می‌کند

ابوالقاسم‌پو:پرسپولیس مثل آب خوردن از گروهش صعود می‌کند

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های شرق آسیا یک سر‌ و گردن از ما بهتر هستند ولی پرسپولیس پتانسیل نتیجه گرفتن روبروی این تیم‌ها را هم دارد.


به گزارش پیروزی دیلی، بهنام ابوالقاسم‌پو در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الریان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس با روحیه خوبی به مصاف الریان می‌رود و آمادگی لازم را دارد ولی فوتبال کشورهای عربی زیرکی خاص حودش را دارد، بازیکنان پرسپولیس باید مراقب این زیرکی‌ها باشند.

وی ادامه داد: پرسپولیس پتانسیل نتیجه گرفتن در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد شانس صعود پرسپولیس از گروهش تاکید کرد: پرسپولیس مثل آب خوردن از گروهش صعود می‌کند. برانکو اگر ترکیب اصلی تیمش را حفظ کند و چند بازیکن با تجربه اضافه کند می‌تواند قهرمان آسیا شود.

ابوالقاسم‌پور در خصوص دیدار تیم پرسپولیس با تیم‌های شرق آسیا خاطرنشان کرد: تیم‌های شرق آسیا فوتبال سرعتی، قدرتی و تکنیکی را بازی می‌کنند و با توجه به امکاناتی که دارند تیم‌های مستحکمی را درست کرده‌اند.

وی در پایان گفت: تیم‌های شرق آسیا یک سر‌ و گردن از ما بهتر هستند ولی پرسپولیس پتانسیل نتیجه گرفتن مقابل این تیم‌ها را هم دارد.

 

ابوالقاسم پور

صعود پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی