اتافاقات عجیب در بلیط فروشی دربی و بازی با تراکتور

اتافاقات عجیب در بلیط فروشی دربی و بازی با تراکتور

اختصاص 20% درصد به هوادارن تراکتور، چرا؟!

به گزارش سایت پیروزی دیلی; همه ما خوب می دانیم که پرسپولیس بازی های سختی پیش رو دارد و بعد از رویارویی با گسترش فولاد، پرسپولیس باید در قم به مصاف صبای صمد مرفاوی برود. صبای قم هرچند در نیم فصل اول نتایج ضعیفی کسب کرد اما این روزها روند رو به رشدی دارد و قطعا حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.بعد از این دو بازی پرسپولیس سه گانه ای مهم و حیاتی پیش رو دارد.اول بازی با تراکتورسازی که رقیب اصلی سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود، بعد از آن پرسپولیس در دربی که برای هوادارن دو تیم اهمیت ویژه ای دارد به مصاف استقلال خواهد رفت و در گام سوم از بازی های مهم، در ورزشگاه آزادی با سپاهان آماده این روزهای ویسی رو به رو خواهد شد.
اهمیت بازی های پیش رو باعث شده تا بسیاری از هوادارن از حالا به فکر خرید بلیط برای حضور در ورزشگاه و تشویق سرخپوشان باشند. به همین بهانه و با توجه به برخی حواشی ایجاد شده به بررسی وضعیت بلیط فروشی دو بازی مهم پرداخته ایم.

**بلیط فروشی بازی پرسپولیس-تراکتورسازی

جایگاه دو تیم در جدول قطعا علاوه بر اینکه بر حساسیت های همیشگی بازی می افزاید بی شک باعث خواهد شد هوادارن بازی تماشایی را شاهد باشند.به همین دلیل سامانه بلیط فروشی این بازی توسط سازمان لیگ فعال است و تا به حال نیز حدود 1000 بلیط توسط هوادارن تراکتور خریداری شده است.هوادارن پرسپولیس میزبان نیز استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده اند و اکثر بلیط های جایگاه های پر طرفدار به فروش رفته است.نکته جالب پیرامون بلیط فروشی این بازی بسیار مهم این است که با توجه به جایگاه هایی که در ورزشگاه آزادی به هواداران تیم میهمان یعنی تراکتورسازی اختصاص داده شده است، می توان گفت چیزی حدود 16000 صندلی به هواداران تراکتورسازی اختصاص داده است!یعنی بر خلاف اینکه باید تنها 10% از ظرفیت ورزشگاه به تیم میهمان اختصاص داده شود در این بازی مهم که پرسپولیسی ها باید حداکثر بهره را از امتیاز میزبانی خور ببرند، حدود 20% ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران تیم تراکتورسازی اختصاص داده شده است! یعنی دقیقا دوبرابر آنچه حق تیم میزبان است. اما اینکه چرا با توجه به شرایط حساس دو تیم در جدول به جای 10%درصد، دوبرابر این تعداد به هواداران این تیم اختصاص داده شده جای بسی تامل دارد!

**بلیط فروشی بازی استقلال-پرسپولیس

اهمیت ذربی شاید برای هوادارانی که از روزها قبل کری خوانی برای یکدیگر را شروع می کنند، بیش از سایرین قابل لمس باشد.اهمیت دربی برای هواداران دو تیم آنقدر زیاد است که از هفته ها و حتی ماه ها قبل به دنبال تهیه بلیط این بازی باشند.روزهای گذشته بسیاری از هواداران ناراحت و شاکی بودند که چرا سامانه فروش بلیط دربی با مشکل مواجه است و تهیه بلیط این بازی مقدور نیست.حق کاملا با هواداران است چرا که تا این لحظه تهیه بلیط دربی امکان پذیر نیست و سامانه فروش بلیط این بازی غیرفعال است.باید دید در فاصله سه هفته مانده به برگزاری این بازی حساس چرا خرید بلیط برای هواداران دو تیم هنوز هم مقدور نیست!! سوال دیگری که برای هواداران ایجاد شده این است که چه زمانی قرار است این مشکل حل شود تا هواداران با خیال راحت بلیط تهیه کنند. یادمان باشد دربی با شور و اشتیاق همین هواداران است که معنا پیدا می کند وگرنه تفاوت چندانی با سایر بازی ها نخواهد داشت، پس به این هواداران احترام بگذاریم و حداقل برای تهیه بلیط آزارشان ندهیم.


مرجان گلچین-خبرنگار
saeed :
۶ بهمن ۹۵
پرسپولیس نباید اجازه بده بیش از ده درصد به تراکتوری ها بدن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی