اتفاقات امروز تمرین تیم ملی/ از گفتگوی طارمی و رضاییان تا مدیر رسانه ای شدن یک خارجی!

اتفاقات امروز تمرین تیم ملی/ از گفتگوی طارمی و رضاییان تا مدیر رسانه ای شدن یک خارجی!

اخبار امروز تیم ملی
پیروزی دیلی:

**گفتگوی طارمی و رضاییان؛موضوع برانکوست یا تیم ملی؟ 

رامین رضاییان و مهدی طارمی در تمرین امروز تیم ملی با هم گپ و گفت های زیادی داشتند. 

تمرین تیم ملی ایران امروز با حضور تمام بازیکنان مد نظر کارلوس کی روش برگزار شد. تمرینی که اتفاقات جالبی را به همراه داشت. پرسپولیسی های تیم ملی با انگیزه زیادی تمرین کرده و گپ و گفت هایشان را نیز انجام می دادند تا از اوضاع و احوال تیم ملی باخبر شوند. مهدی طارمی آقای گل رقابت های لیگ برتر در همان ابتدای تمرین سراغ رامین رضاییان رفت تا گفتگویی سرپایی با این بازیکن که لیگ را با پرسپولیس تمام نکرد داشته باشد.گفتگویی که معلوم نیست حول و حوش کدام موضوع بوده است. 

رضاییان که به دلیل اختلاف با برانکو در این تیم نداشت بی گمان حرفهای زیادی با مهدی طارمی خواهد داشت و اردوی تیم ملی فضای مناسبی است برای رد و بدل شدن اخبار جدید و متفاوت.

**اتفاق عجیب در تیم ملی؛ یک خارجی مدیرسانه ای شد 

تمرین امروز تیم ملی با حضور یک فرد خارجی که نقش مدیر رسانه ای تیم ملی را ایفا می کرد انجام شد. 

پس از جدایی محسن معتمد کیا مدیر روابط عمومی تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال اتفاق جالبی در تمرین امروز ملی پوشان رخ داد. یک فرد خارجی تمامی امور مربوط به هماهنگی های خبری و محل استقرار خبرنگارلن و هکاسان را مشخص می کرد تا به نوعی نقش مدیر روابط عمومی را ایفا کرده باشد.

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی