اتفاق تاسف بار در اردوی استقلال; برپایی جشن تولد بهنام برزای در شب شهادت حضرت فاطمه(س)

اتفاق تاسف بار در اردوی استقلال; برپایی جشن تولد بهنام برزای در شب شهادت حضرت فاطمه(س)

مایه تاسف بسیار است، استقلالی ها در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) امشب به جای عزاداری و سوگواری در اردو جشن تولد برپا کرده اند.


به گزارش سایت پیروزی دیلی، مایه تاسف بسیار است. استقلالی ها در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) امشب به جای عزاداری و سوگواری در اردو جشن تولد برپا کرده و تصاویر نشان می دهد که تا چه حد در حال جشن و شادی بوده اند.
تراکتورسازان نیز در روز عزای عمومی شهدای اتش نشان جشن تولد گرفته بودند که کانال پیروزی از این اتفاق پرده برداشت.
در پی انتشار خبر برپایی جشن تولد بهنام برزای در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و برپایی جشن و شادی به جای عزا، برخی می‌خواهند مدعی شوند که این مراسم قبل از اذان بوده است؛ کمی پایین تر می توانید تصویر کانال و سایت رسمی باشگاه استقلال است، ساعت درج خبر و متن پست را ببینید، در متن پست دقیقا اشاره شده که این جشن امشب برگزار شده است. این مراسم تولد در شب و بعد از اذان بوده و جای هیچ توجیهی ندارد. بهتر است مدیریت باشگاه و اعضای تیم استقلال که از برپایی جشن در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مطلع نبوده‌اند از همه صادقانه عذرخواهی کنند.

مشاهده تصاویر: 

د

تولد برزای

شهادت حضرت فاطمه(س)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی